پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/25 10:17
مجید واشقانی | ویدیو مجید واشقانی
کد خبر: 121631

ویدیویی که دیروز مجید واشقانی از خود منتشر کرد | قبض برق مجید واشقانی به 2میلیون رسیده

مجید واشقانی بازیگر تلوزیون و سینما ویدیو از قبض برق 2میلیونی منتشر کرد در ادامه خواهید دید.

مجید واشقانی در ششمین روز از ماه خرداد سال 1359 و در فصل بهار این سال در تهران به دنیا آمد. مجید واشقانی مادرش زنی خانه‌دار و پدرش بازنشسته ارتش نیروی هوایی است. مجید واشقانی  فرزند اول خانواده محسوب می‌شود و تنها خواهرش به حرفه مربیگری ورزش اشتغال دارد. مجید واشقانی در رشته کارشناسی مهندسی متالوژی تحصیل کرده است.

زندگی شغلی مجید واشقانی

 

برای نخستین‌بار در زمان تماشای فیلم بهشت پنهان ساخته کامران قدکچیان، شیفته بازی ابوالفضل پورعرب شد و حرفه بازیگری را برای آینده کاری خود انتخاب کرد. او در سال 1377 زمانی که 18 ساله بود در کلاس‌های آزاد دوساله هنرمند فقید امین تارخ دوره بازیگری را گذراند و در اولین سال حضورش برای تله تئاتر همراه آفتاب جلوی دوربین ظاهر شد. سپس در سال 1378 با فیلم هشدار پلیس بازیگری در قاب تلویزیون را تجربه نمود. واشقانی بعدها در سال 1380 به همراه با پوریا پورسرخ دوره‌های تکمیلی بازیگری را گذراند.واشقانی پس از این برای آثار زیادی در حوزه تلویزیون، سینما و تئاتر به ایفای نقش پرداخت و از شاخص‌ترین آن‌ها که در شهرت این بازیگر نقش بسزایی داشت، می‌توان به سریال مسیر انحرافی به کارگردانی بهرنگ توفیقی محصول سال 1390 اشاره کرد.

سریال های مجید واشقانی

مجید واشقانی در قاب تلویزیون در کارهای زیادی بازی کرده که از بارزترین آن‌ها در شهرت او نقش زیادی داشته می‌توان به سروان نقش سهراب محمودی در سریال میکائیل کاری از سیروس مقدم اشاره کرد. درواقع او پس از بازی در این سریال به شهرت بالایی دست یافت و توانست در دیگر آثاری چون پشت بام تهران، زیر پای مادر، سارق روح و چند فصل از سر نوشت نقش آفرینی داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dzqjp