یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12 May 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/10 11:00
عزت الله مهرآوران
کد خبر: 9082

بازیگر محبوب با مرگ دست و پنجه نرم می کند

برای این بازیگر دعا کنید.

نیکنام حسینی پور ـ مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ـ  درباره آخرین وضعیت جسمانی عزت‌الله مهرآوران توضیح داد:  وضعیت داخلی بدن ایشان کمی بهم ریخته است و تپش قلب دارند برای همین پزشکان نتوانسته اند لوله‌ای که برای سهولت در تنفس وارد نای شده بود را خارج کنند.

 او افزود: آقای مهرآوران همچنان در خواب مصنوعی به سر می‌برند اما وضعیت ریه‌هایشان کمی بهتر شده است.

حسینی پور در پایان گفت: ان شاءالله با ادامه روند درمان حال ایشان بهتر شده و بهبود پیدا می کنند.

هژیر مهرآوران فرزند عزت الله مهرآوران  با اشاره به وضعیت پدرش در بیمارستان بیان کرد:

امروز صبح هفتم مهر در تماسی که با پزشکان داشتیم اطلاع دادند که او را به خواب مصنوعی برده‌اند چون دیشب از خواب مصنوعی بیدارش کرده بودند و هوشیار بود اما ظاهراً استرس تنفسی داشته است.

وضعیت کلی خوب است و روزنه امیدی از دیروز باز شد. درگیری ریه پدرم بالای ۹۰ درصد است و پزشکان همه تلاش خود را انجام می‌دهند. از مردم هم می‌خواهم دعا کنند تا حال پدر زودتر خوب شود.

 پدرم اخیراً در سریال «ساخت ایران ۳» برای شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش می‌پرداخت. ظاهراً سر صحنه چند نفر دیگر مبتلا به کرونا بوده‌اند اما فکر کرده‌اند چون ماسک دارند ویروس منتقل نمی‌شود.

آقای عزت‌الله مهرآوران زادهٔ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان است.

او با آثارش در چندین دوره جشنواره تئاتر فجر حضور داشته که از این میان می‌توان به جشنواره فجر سال ۱۳۷۰ اشاره کرد. مهرآوران در این دوره مال‌کنون را به صورت مشترک با مریم معترف و در کنار آثاری نظیر سایه ماه به کارگردانی انوشیروان ارجمند، مرگ یزدگرد به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی گلاب آدینه، دلدار به نویسندگی و کارگردانی حسین نوری و ... به روی صحنه برد.

همچنین مجموعه تلویزیونی "زن زندگی مرد زندگی " با بازی استاد مهرآوران در این شب‌ها از شبکه ۵ در حال پخش است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jvkl4