جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 18:54
کد خبر: 15113

نوزاد دختری که بعد از ۱۳۸ سال به دنیا آمد +عکس

وقتی ده سال پیش همسر کارولین به او گفت که در خانواده و اقوامشان نزدیک به ۵۰ سال است که هیچ فرزند دختری به دنیا نیامده، کارولین بسیار تعجب کرد.

به گزارش ستاره پارسی: زن و شوهری از ایالت میشیگان در آمریکا، بسیار خوشحال شدند که دختر بچه‌ی جدیدی به خانواده‌شان اضافه شد. در واقع، این اتفاق باعث شد که این خانواده پس از ۱۳۸ سال دوباره فرزند دختری به دنیا بیاوردند. کارولین و اندرو کلارک به تازگی فرزند دختری به دنیا آورده‌اند که این خبر برای آن‌ها بسیار شگفت‌انگیز بود. جالب این‌جاست که در تاریخ خانواده، از ۱۳۸ سال پیش تا به حال، هیچ فرزند دختری به دنیا نیامده بود و تمام کودکان آن‌ها پسر بوده‌اند. آیین روزگار به گونه‌ای بوده که این زوج هم فرزند پسری داشته‌اند.

کارولین، مادر نوزاد، وقتی ۱۰ سال پیش از همسرش شنید که نزدیک یک و نیم قرن است که آن‌ها در خانواده و اقوام خود، فرزند دختر نداشته‌اند، بسیار تعجب کرد. او به خاطر می‌آورد که به همسرش گفته بود، دختر یا پسر بودن نوزاد، احتمال ۵۰-۵۰ است و شوهرش با اطمینان پاسخ داده بود، «در خانواده ما اینطور نیست و ما از سال ۱۸۸۵ تاکنون هیچ فرزند دختری نداشتیم.»

تولد نوزاد

اندرو، پدر نوزاد، می‌گوید، «وقتی در مهمانی تعیین جنسیت نوزاد، ما و خانواده و اقوام‌مان فهمیدیم، نوزادی دختر در راه است، در کمال ناباوری با خوشحالی و هیجان‌زده بالا و پایین می‌پریدیم.»

از آنجایی‌که مدتی طولانی است در این خانواده دختری متولد نشده است، آن‌ها هنوز نتوانسته‌اند، نامی برای نوزاد انتخاب کنند.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4m8q5b