یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/24 12:43
کد خبر: 121561

آتش گرفتن 30 مغازه در بازار تهران | علت آتش سوزی چه بود و چقدر خسارت مالی در بر داشت؟

صبح امروز بیشتر از 30 مغازه و انبار در بازار تهران حدودا بین ۳۰ تا 100 درصد در آتش سوختند.

ستاره پارسی | صبح امروز بیش از 30 مغازه و انبار در محل بازار تهران بین ۳۰ تا 100 درصد در آتش سوختند. سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به رخداد یک مورد حریق در بازار تهران در بامداد امروز سه‌شنبه 24 مرداد، گفت: حادثه در یک پاساژ سه طبقه با بیش از۲۵۰ باب مغزه و انبار رخ داد. کانون آن در زیرزمین پاساژ با حدود ۳۰ باب مغازه  بود.

وی با اشاره به اقدامات آتش‌نشانان برای ایمن‌سازی و اطفاء حریق در محل حادثه، گفت: در گام نخست از گسترش آتش به واحدهای دیگر پیشگیری شد و با وجود دشواری عملیات در زیرزمین، آتش‌نشانان در حرارت بالا و دود زیاد، حریق را به طور کامل اطفاء کردند.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار بین ۳۰ تا 100 درصد در آتش سوختند، گفت: این حادثه مصدومیت و فوتی نداشت، اما خسارات مالی زیادی بر جا گذاشت. همچنین پس از پایان ماموریت علت حادثه بررسی و موشکافی می‌شود.

به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با انتقاد مجدد از وضعیت ایمنی در بازار تهران، تاکید کرد:  بارها در این رابطه هشدار و تذکر داده شده و لذا مسئولین باید وارد عمل شده و برای پیشگیری از بروز حوادث مشابه راهکار ارائه کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4m9d88