جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/23 10:03
نرگس محمدی | آرایش نرگس محمدی
کد خبر: 121485

چهره پر آرایش نرگس محمدی | با این چهره نرگس محمدی همه را شوکه کرد

نرگس محمدی بازیگر تلوزیون و سینما و چهره پر آرایشش در ادامه خواهید دید.

نرگس محمدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است .نرگس محمدی  متولد 9 فروردین سال 1364 در شهر تهران است. نرگس محمدی مدرک کارشناسی پرستاری دارد. نرگس محمدی یک برادر به نام محسن، یک خواهر به نام سارا دارد و حمایت خانواده اش باعث شد که نرگس محمدی  در عرصه هنر قرار بگیرد.نرگس محمدی

خانواده

مادر او کارمند صدا و سیما بود و به همین جهت با محیط هنری آشنا شد. ضمن اینکه تمام اعضای خانواده اش به تماشای فیلم علاقه مند بوده اند، به همین دلیل برای شروع بازیگری تنها توصیه خانواده اش تمام کردن تحصیلات بود که پس از اتمام تحصیلات واردعرصه بازیگری می شود. او فرزند بزرگ خانواده است و خواهری به نام سارا دارد و برادر کوچکترش هم محسن نام دارد.

شروع بازیگری

او بازیگری را ابتدا از تئاتر شروع کرد. نخستین حضور جدی او در سینما در فیلم ریسمان باز بود. او در این فیلم در کنار بابک حمیدیان و پژمان بازغی ایفای نقش کرد.داستان فیلم ریسمان باز: ریسمان باز پس از گناه من دومین ساخته سینمایی مهرشاد کارخانی است.دو جوان از قشر فرودست جامعه که در کشتارگاه کار می‌کنند، مأمور می‌شوند تا گاوی را به یک قصابی در محله‌ای اشرافی برسانند.با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که در زمینه بازیگری استعداد خوبی دارد. او در این فیلم در کنار میترا حجار و شهاب حسینی ایفای نقش کرد.آناهیتا فیلمی سینمایی به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و ساخت سال ۱۳۸۸ است.داستان فیلم آناهیتا: خورشید و مهرناز دو دانشجوی رشتهٔ شیمی هستند که در ساختمانی متروک، آزمایشگاهی دایر و در آن‌جا تحقیقاتشان را روی کریستال‌های مولکول آب آغاز کرده‌اند. پس از مدتی و در جریان این تحقیق، مهرناز به طور مرموزی در آزمایشگاه کشته می‌شود. خورشید که در اثر این حادثه ضربهٔ روحی سختی خورده، می‌کوشد با آزمایش‌های خاص ابداعی‌اش، به راز این جنایت پی ببرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4m9nww