یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/04 08:48
نوید محمدزاده | هستی مهدی فر | سریال آکتور
کد خبر: 13916

نوید محمدزاده و هستی مهدی فر در یک مکان عمومی دعوا کردند! | نوید محمد زاده مطب دکتر را روی سرش گذاشت!

در ادامه این مطلب شاهد سکانسی از دعوای محمد نویدزاده و هستی مهدی فر در مطب پزشک میباشید.

به گزارش ستاره پارسینوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. نوید محمدزاده در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد. نوید محمدزاده همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد. نوید محمدزاده مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

 

در ادامه فیلمی از دعوای نوید محمد زاده و هستی مهدی فر را مشاهده میکنیدکه این دعوا مر بوط به یک سکانس از سریال آکتور میباشد. این سکانس از سریال آکتور به شرح زیر میباشد:

 

 

آکتور اولین تجربه سریال‌سازی نیما جاویدی است. جاویدی پیش از این ۲ فیلم سینمایی ساخته است؛ «ملبورن» و «سرخ‌پوست». حالا سراغ ساخت سریالی رفت که نقش اول آن را هم به نوید محمدزاده سپرد تا بعد از سرخ‌پوست این دومین همکاری مشترک این بازیگر و کارگردان باشد.

داستان سریال درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. این چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند درگیر اتفاقاتی شوند.

 

سریال آکتور

 

نوید محمدزاده به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال بعد از بازی در سریال قورباغه دومین تجربه بازی در سریال را پشت سر می‌گذارد. احمد مهرانفر هم ، زوج او در این مجموعه است.  نخستین فیلم جاویدی با نام ملبورن یک داستان اجتماعی است که با حضور پیمان معادی و نگار جواهریان ساخته شد. دومین ساخته جاویدی اما یکی از پرمخاطب‌ترین آثار اجتماعی-تاریخی سینمای ایران است؛ سرخ‌پوست یکی از پراقبال‌ترین فیلم‌های ایران در دهه ۹۰ است. مجید مطلبی که سابقه همکاری مشترک با جاویدی را در تهیه و تولید فیلم موفق سرخ‌پوست داشته است، این‌بار هم در مقام تهیه‌کننده سریال آکتور را تهیه‌ کرده است.

جاویدی در سریال آکتور به سراغ یک روایت تقطیع شده رفته است و قرار است در هر قسمت غافلگیری‌های متفاوتی برای مخاطب داشته باشد که می‌توان با رمزگشایی از معماهای هر قسمت هیجان را به هفته‌های بعد موکول کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p5rbl