پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/03 11:46
الناز شاکردوست | آرایش الناز شاکردوست
کد خبر: 122788

آرایش دلبرانه الناز شاکردوست | الناز شاکردوست و آرایش دلبرانه اش

الناز شاکردوست و آرایش دلبرانه اش در ادامه خواهید دید.

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی متولد ۷ تیرماه ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمده است. الناز شاکردوست دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاداست. الناز شاکردوست در یک خانواده پنج نفره بزرگ شده است. الناز شاکردوست یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچکتر بنام الیکا دارد. الناز شاکردوست به جز بازیگری در عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.الناز شاکردوست

دوران کودکی و نوجوانی


الناز شاکردوست در تاریخ 7 تیر 1363 در محله پاسداران تهران متولد شد و از همان سنین پایین و کودکی به بازیگری علاقه‌مند بود. پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش، فاطمه محتشمی، خانه‌دار است و در یک خانواده 5 نفره بزرگ شده است. او یک برادر بزرگتر از خود به نام علی و یک خواهر کوچکتر به نام الیکا دارد.

غاز بازیگری و ورود به سینما


همانطور که اشاره کردیم، الناز شاکردوست از همان ابتدای کودکی و نوجوانی به هنر و بازیگری علاقه داشت و در سنین نوجوانی در تئاترهای مختلفی بازی کرد. در واقع فعالیت‌ هنری این بازیگر محبوب با بازی در تئاتر آغاز شد و پس از آن نیز به عرصه بازیگری و سینما ورود کرد. اولین تجربه سینمایی الناز شاکردوست در سن 20 سالگی او یعنی در سال 1383 رقم خورد که در فیلم «گل یخ» در مقابل دوربین کیومرث پوراحمد قرار گرفت. الناز شاکردوست در این فیلم برای اولین بار در مقام بازیگر در سینما حضور پیدا کرد و با محمدرضا گلزار و گوهر خیراندیش همبازی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pd766