شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/31 08:20
کد خبر: 117340

واکنش عجیب وزیر ارشاد به خبر ممنوع‌الورود بودن نازنین بیاتی به مشهد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به برخی اخبار درباره ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد گفت: خیلی بعید است این موضوع صحت داشته باشد ولی آن را بررسی می‌کنم.

 نازنین بیاتی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ بازیگر اهل ایران است. نازنین بیاتی فعالیت خود را با فیلم دربند (۱۳۹۱) آغاز کرد که نامزد دریافت جایزۀ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد. نازنین بیاتی در سریال تلویزیونی عروسکی شکرستان به عنوان طراح صحنه، طراح لباس، و صداپیشه شخصیت‌های «رؤیا و پیشگو» با حسن رادفر حضور یافت. نازنین بیاتی ازدواج کرده و متاهل است.

واکنش عجیب وزیر ارشاد به خبر ممنوع‌الورود بودن نازنین بیاتی به مشهد

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تامین امنیت برنامه‌های فرهنگی و هنری اظهار کرد: در جلسه دولت، مخبر دستور داد که همه دستگاه‌ها از مجوزهایی که وزارت فرهنگ صادر می‌کند تبعیت کنند. اگر اشکالی باشد، به همکاران ما منتقل و از طریق آن‌ها اقدام می‌شود. هیچ مشکلی در زمینه برپایی برنامه های فرهنگی و هنری نیست. بهاری که به پایان رسید، پررونق‌ترین بهار در سال های اخیر داشته ایم.

وی درباره برگزاری کنسرت‌ها در سالن وزارت کشور گفت: سالن وزارت کشور مشکلاتی داشت که برطرف شده و به محض این‌که مشکلات کامل حل شد، برنامه جبرانی گذشته را هم اعلام می‌کنند.

وی درباره ادعای ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد نیز بیان کرد:  چنین چیزی نشنیدم چنین چیزی را نداریم ولی بررسی می کنم ولی خیلی بعید است که صحت داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pdeg6