یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/29 12:32
امین حیایی
کد خبر: 122016

کی باورش میشد امین حیایی و همسرش از هم جدا بشن | خبر طلاق امین حیایی کم داشتیم؟!

طلاق امین حیایی و نیلوفر خوش خلق این خبری است که چند روزی است در فضای مجازی منتشر شده است و هنوز واکنشی رسمی از جانب امین حیایی دیده نمی شود.

یکی از بازیگران محبوب  سینما امین حیایی است. امین حیایی از بازیگرانی است که محبوبیتش را به آسانی  بدست نیاورده و کارنامه ی درخشانی را به خود اختصاص داده است. امین حیایی دو بار ازدواج کرده است که از همسر سابق خود دارای یک فرزند به نام دارا حیایی است. امین حیایی تجربه داوری در عصر جدید نیز را دارد. امین حیایی در سریال های همسایه ها زمانی که جوان بود بازی کرده است.

کی باورش میشد امین حیایی و همسرش از هم جدا بشن

طلاق امین حیایی و نیلوفر خوش خلق این خبری است که چند روزی است در فضای مجازی منتشر شده است و هنوز واکنشی رسمی از جانب امین حیایی دیده نمی شود.

طلاق امین حیایی و نیلوفر خوش خلق این خبری است که چند روزی است در فضای مجازی منتشر شده است و جدایی امین حیایی از نیلوفر خوش خلق و ازدواج سوم منتشر شده است.

همه چیز از یک عکس شروع شد؛ عکسی در وایبر، تلگرام و دیگر صفحه های اجتماعی دست به دست شد تا خبر سومین ازدواج امین حیایی همه جا پخش شود. در این عکس حیایی در کنار عروس خانمی بود که هیچ شباهتی به همسر او نیلوفر خوش خلق نداشت.

آنهایی که بی خبر از اصل ماجرا بودند، با تعجب از دلیل جدایی حیایی و خوش خلق می پرسیدند، بعضی ها از ازدواج های بی سرانجام در ایران و بخصوص جامعه هنری انتقاد می کردند و عده ای هم از امین حیایی ایراد می گرفتند که چرا ازدواج سوم؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pdjlr