سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/30 09:42
قیمت مرغ
کد خبر: 122240

قیمت مرغ در بازار سه شنبه 31 مرداد ۱۴۰2 | قیمت مرغ افتاد

بازار مرغ به ثبات نسبی رسیده و آشفتگی‌های چندماه اخیردر قیمت مرغ بازار با افزایش ۳۰درصدی تولید تا حد زیادی کنترل شده است. 

مردم با خرید کالاهای اسلاسی نیاز روزمره خودشان را تهیه می کنند به همین دلیا از اقلامی که هر روز رصد می کنند قیمت مرغ است. قیمت مرغ  در بازار کالاها با نوسان همراه بود. اتاق اصناف ایران قیمت مرغ را اعلام می کند. کاهش قیمت مرغ در بازار و میادینبه عوامل زیادی بستگی  دارد. بازار مرغ به ثبات نسبی رسیده و آشفتگی‌های چندماه اخیردر قیمت مرغ بازار با افزایش ۳۰درصدی تولید تا حد زیادی کنترل شده است. 

قیمت مرغ در بازار سه شنبه 31  مرداد ۱۴۰2

قیمت مرغ گرم که خردادماه به حدود کیلویی ۱۲۰هزار تومان رسیده بود امروز تا زیر سقف ۹۰هزار تومان پایین آمده اما همچنان تا رسیدن به نرخ مصوب ۷۸هزار تومانی، فاصله نسبتا زیادی دارد. در بازار گوشت گرم اما تغییرات قیمت روند کندتری داشته است.

با وجود واردات نسبتا مناسب گوشت گرم، قیمت گوشت گوسفندی در بازار همچنان در محدوده کیلویی ۵۰۰هزار تومان است که در مقایسه با میانگین قیمت ۳۲۰هزار تومانی سال گذشته اختلاف خیلی زیادی دارد. با این حال مسئولان وزارت جهادکشاورزی وعده می‌دهند کاهش قیمت گوشت را تا رسیدن به سطح قیمت سال گذشته پیگیری کنند.

به‌گفته قائم‌مقام وزیر جهادکشاورزی، واردات روزانه گوشت قرمز گرم از مرز ۱۲۰تن عبور کرده که این میزان ظرف ۳هفته آینده به ۲برابر افزایش می‌یابد و با تسهیل واردات و تامین بهتر نهاده‌های دامی، قیمت گوشت قرمز گرم کاهشی می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pdl8d