یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/03 05:45
ناخن | طراحی ناخن | طراحی ناخن در فصل زمستان
کد خبر: 11964

بهترین طرح ناخن متناسب با فصل زمستان | بهترین و شیک ترین طراحی مدل ناخن برای فصل زمستان

طراحی و مدل ناخن متناسب با فصل زمستان را در ستاره پارسی مشاهده کنید.

مدل و طراحی ناخن متناسب با هر فصل سال یکی از دغدغه های مهم خانم ها است.با تغییر هر فصل مدل و استایل،ظاهر طراحی ناخن های خانم ها نیز تغییر می کند.طراحی های ناخن برای زمستان بسیار متنوع می باشد.شما می توانید در این مطلب ستاره پارسی مطالعه درباره انواع مدل و طراحی های ناخن در فصل زمستان مشاهده و طرح ناخن مورد علاقه ی خود برای فصل زمستان را انتخاب کنید.

طراحی ناخن فصل زمستان

1- ناخن های خود را با رنگ هایی ساده مانند سفید و صورتی طراحی نمایید، سپس با افزودن مقداری دیزاین های شاین دار مانند شیمر طراحی ناخن ها را زیبا تر نمایید. این طراحی یک طرح زمستانی مورد پسند و یک انتخاب عالی خواهد بود.

طراحی ناخن فصل زمستان

2- استفاده از رنگ های خنثی برای طراحی ناخن ها در زمستان یک انتخاب عالی می باشد. شما می توانید ناخن های خود را بنا به سلیقه خود با استفاده از یک رنگ خنثی طراحی نمایید و همچنین روی یکی از ناخن های خود را با استفاده از دیزاین استیکر(برچسب) ناخن طراحی نمایید تا در آخر یک طراحی زمستانی زیبا روی ناخن های خود داشته باشید.

طراحی ناخن فصل زمستان

3- اگر می خواهید با فضای سرد زمستان هماهنگ شوید، از رنگ بنفش یخی برای طراحی ناخن ها استفاده نمایید. ترکیب رنگ بنفش همراه با رنگ سفید جلوه ای خیره کننده به ناخن ها می دهد. اگر به این طراحی علاقه مند هستید، می توانید ناخن های خود را به صورت آمبره با استفاده از دو رنگ سفید و بنفش طراحی نمایید و ناخن هایی با یک طراحی زمستانی منحصر به فرد داشته باشید.

طراحی ناخن فصل زمستان

4- اگر به طراحی های ساده برای ناخن ها علاقه مند هستید و می خواهید که ناخن های شما ظاهری زمستانی داشته باشد، می توانید با استفاده از دو رنگ سفید و طلایی براق ناخن های خود را به سادگی و زیبا طراحی نمایید.

طراحی ناخن فصل زمستان

5- یکی از زیبا ترین طراحی های ناخن زمستانی، طراحی دانه های برف روی ناخن ها می باشد. برای این طراحی می توانید از یک رنگ روشن برای بیس ناخن های خود استفاده نمایید و سپس با استفاده از دیزاین مهر و شابلون و یا استیکر(برچسب) ناخن دانه های برف را روی نوک ناخن ها طراحی نمایید و در آخر یک لایه تاپ کات شاین دار را روی ناخن ها بزنید و جلوه ای زیبا و زمستانی برای ناخن های خود ایجاد نمایید.

طراحی ناخن فصل زمستان

6- برای داشتن ظاهری متفاوت در زمستان می توانید از رنگ های تیره مانند مشکی، قهوه ای، خاکستری و... برای طراحی ناخن ها استفاده نمایید. با استفاده از رنگ مشکی براق ظاهری شیک و جذاب برای ناخن های خود ایجاد نمایید. همچنین می توانید از دیزاین استیکر(برچسب) ناخن به شکل دانه های برف برای طراحی ناخن های خود استفاده نمایید.

طراحی ناخن فصل زمستان

7- یکی از زیبا ترین طراحی های ناخن زمستانی، طراحی ناخن ها با استفاده از دیزاین خاویار می باشد. برای داشتن ناخن هایی با ظاهری منحصر به فرد می توانید بنا به سلیقه خود از یک رنگ زمستانی زیبا برای طراحی ناخن ها استفاده نمایید و سپس از یک لایه تاپ مات، برای مات شدن دو تا از ناخن های خود استفاده نمایید و از دیزاین پودر خاویار برای طراحی دو تا از ناخن های دیگر خود استفاده نمایید و ناخن های زمستانی منحصر به فردی برای خود ایجاد نمایید.

طراحی ناخن فصل زمستان

8- لاک ژل های کهکشانی برای طراحی ناخن ها همواره طرفداران زیادی میان خانم ها داشته است. اگر شما نیز به طراحی ناخن های خود به شکل کهکشانی علاقه مند هستید می توانید با انتخاب یک رنگ شیک و جذاب زمستانی ناخن های خود را طراحی نمایید.

طراحی ناخن فصل زمستان

9- طراحی ناخن ها با استفاده از رنگ های تیره در فصل زمستان مورد پسند بسیاری از خانم ها می باشد چرا که فصل زمستان سرشار از رنگ های خنثی می باشد و استفاده از یک رنگ متضاد ظاهری متفاوت به استایل شما می دهد. برای طراحی ناخن ها می توانید از یک رنگ آبی تیره(سرمه ای) برای بیس ناخن ها استفاده نمایید و برای زیبا تر شدن طراحی به یکی از ناخن های خود یک رنگ روشن که مانند رنگ بیس ناخن باشد بزنید و با استفاده از دیزاین نگین ناخن طراحی درخشان و پر زرق و برقی برای ناخن های خود ایجاد نمایید.

طراحی ناخن فصل زمستان

10- از آن جایی که طراحی های ساده برای ناخن ها همواره طرفداران بسیاری میان خانم ها داشته است می توان برای ظاهر زمستانی ناخن ها یک طراحی بسیار ساده و در عین حال زیبا برای ناخن ها ایجاد نمود. برای این طراحی کافی است بنا به سلیقه خود از یک رنگ آبی آسمانی برای طراحی بیس ناخن ها استفاده نمایید و با استفاده از دیزاین پودر کروم جلوه ای زیبا و درخشان برای ناخن های خود ایجاد نمایید.

طراحی ناخن فصل زمستان

11- طراحی ناخن ها با استفاده از ترکیب دو رنگ طوسی و صورتی ظاهری خیره کننده به ناخن ها می دهد. برای داشتن این طراحی می توانید از رنگ طوسی برای طراحی بیس ناخن ها استفاده نمایید و سپس از دیزاین فویل ناخن به رنگ صورتی برای طراحی دو تا از ناخن های خود استفاده نمایید، همچنین می توانید از دیزاین نگین ناخن برای طراحی انتهای صدفه ناخن ها استفاده نمایید و یک طراحی منحصر به فرد زمستانی روی ناخن های خود داشته باشید.

طراحی ناخن فصل زمستان

12- استفاده از رنگ سفید برای طراحی ناخن های زمستانی بسیار مورد پسند خانم ها می باشد. شما می توانید ناخن های خود را با استفاده از دو رنگ سفید و طوسی طراحی نمایید و با استفاده از قلم طراحی ناخن، خطوط نازکی روی یکی از ناخن ها طراحی نمایید و برای زیبا تر شدن طراحی از یک رنگ طوسی شاین دار برای طراحی یکی از ناخن ها استفاده نمایید و ناخن هایی با طراحی زمستانی و زیبا داشته باشید.

طراحی ناخن فصل زمستان

13- استفاده از رنگ بنفش برای طراحی ناخن های زمستانی جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد. شما می توانید از رنگ بنفش برای طراحی بیس ناخن ها استفاده نمایید سپس از یک رنگ صورتی برای طراحی بعضی از ناخن های خود استفاده نمایید و با استفاده از قلم طراحی ناخن اشکال هندسی مختلفی را روی ناخن ها طراحی نمایید و ظاهری زمستانی و شیک برای ناخن های خود ایجاد کنید.

طراحی ناخن فصل زمستان

14- طراحی پوست حیوانات روی ناخن ظاهری متفاوت یه استایل شما می دهد. اگر به طراحی انواع پوست حیوانات روی ناخن های خود علاقه مند هستید می توان این طراحی را پیشنهاد کرد. طراحی ناخن ها با استفاده از یک رنگ طوسی خنثی جلوه ای زمستانی به ناخن های شما می دهد. حال می توانید یکی از ناخن های خود را با استفاده از رنگ سفید و مشکی همانند طرح پوست گاو طراحی نمایید و یک طراحی زمستانی زیبا و متفاوت روی ناخن های خود ایجاد نمایید.

طراحی ناخن فصل زمستان

15- یکی از طراحی های ناخن زمستانی زیبا و در عین حال ساده این طراحی می باشد که با وجود سادگی که دارد یک طراحی بسیار شیک و جذاب می باشد. شما می توانید از یک رنگ روشن مانند کرمی برای طراحی بیس ناخن ها استفاده نمایید. سپس با استفاده از شابلون و مهر و یا استیکر(برچسب) ناخن طرح پوست پلنگ را روی یکی از ناخن ها طراحی نمایید و یک طرح زمستانی خیره کننده روی ناخن های خود داشته باشید.

طراحی ناخن فصل زمستان

16- طراحی های فانتزی روی ناخن ها برای هر فصلی مناسب و همچنین مورد پسند بسیاری از نوجوانان می باشد. برای این طراحی می توانید از یک رنگ شفاف و نود برای بیس ناخن ها استفاده نمایید و با استفاده از قلم طراحی ناخن و رنگ مشکی قلب های کوچکی همراه با خط های نازک روی ناخن ها طراحی نمایید.

طراحی ناخن فصل زمستان

17- استفاده از انواع مختلف دیزاین ناخن، طراحی ناخن ها را بسیار زیبا و متفاوت می کند اگر شما نیز به دیزاین های مختلف طراحی ناخن علاقه مند هستید می توانید ناخن های خود را با استفاده از یک رنگ روشن طراحی نمایید و سپس تکه های کوچکی از دیزاین فویل ناخن را به ناخن ها بچسبانید و با استفاده از استیکر(برچسب) ناخن به شکل نوشته طراحی ناخن ها را زیبا تر نمایید. این طراحی زیبا برای فصل زمستان مناسب بوده و جلوه ی زیبایی برای ناخن ها به ارمغان می آورد.

طراحی ناخن فصل زمستان

18- از آن جایی که طراحی فرنچ ناخن ها طرفداران زیادی میان خانم ها دارد و برای هر فصلی به اشکال مختلف مناسب می باشد می توان برای طراحی زمستانی ناخن ها از طراحی فرنچ استفاده کرد. با اینکه فرنچ ناخن ها انواع و اشکال مختلفی دارد اما طراحی سفید و مشکی روی نوک ناخن ها که مانند طرح پوست گورخر می باشد جزو طراحی های متفاوت و خیره کننده زمستانی محسوب می شود.

طراحی ناخن فصل زمستان

19- ترکیب رنگ سفید و آبی تیره بهترین طراحی را برای ناخن ها به ارمغان می آورد. همچنین طراحی دانه های کوچک برف روی ناخن ها فصل زمستان را به خوبی تداعی می کند و یک طراحی ناخن زمستانی جذاب و شیک می باشد.

طراحی ناخن فصل زمستان

20- یکی از متفاوت ترین طراحی ها برای فصل زمستان طراحی ناخن ها با استفاده از رنگ های تیره می باشد که جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد اگر چه آن چه که باعث متفاوت شدن این طراحی از دیگر طراحی های ناخن می باشد این است که ناخن های یکی از دست ها به طور کامل طراحی شده و ناخن های دست دیگر به صورت فرنچ طراحی می شود.

طراحی ناخن فصل زمستان

21- برای حضور در مراسم مجلل و جشن ها ظاهر ناخن ها بسیار مورد توجه خانم ها می باشد. مخصوصا در فصل زمستان که بیشتر خانم ها دوست دارند ظاهر ناخن هایشان با رنگ و نوع لباسی که می پوشند هماهنگ باشد. حال چه رنگی زیبا تر از رنگ سیاه که علاوه بر زیبا و شیک بودن با هر ظاهری ست می شود. پس انتخاب رنگ مشکی برای طراحی ناخن ها و کشیدن طراحی های زیبا و خیره کننده روی ناخن ها به ظاهر زمستانی ناخن های شما جلوه خیره کننده ای می بخشد.

طراحی ناخن فصل زمستان

22- رنگ های خنثی جزو زیبا ترین رنگ ها برای طراحی ناخن ها در زمستان می باشد چرا که طراحی های ناخن زمستانی به خوبی با رنگ های خنثی ترکیب می شوند و جلوه ای کاملا زمستانی و زیبا برای ناخن ها ایجاد می کنند. همچنین از آن جایی که طراحی دانه های برف روی ناخن ها نشانگر فصل زمستان می باشد می توان با استفاده از ژل های تری دی طراحی ناخن، دانه های برف را به صورت برجسته روی ناخن ها طراحی نموده و از دیزاین نگین ناخن برای درخشان شدن طراحی ناخن های زمستانی استفاده نمود.

طراحی ناخن فصل زمستان

23- امروزه یکی از ترند های طراحی ناخن ها استفاده از دو ترکیب براق و مات بودن ناخن ها می باشد و از آن جایی که طراحی های ساده ناخن ها جلوه ای زیبا برای ناخن ها ایجاد می کند می توان از یک رنگ زیبا برای بیس ناخن ها استفاده نموده و با استفاده از نوار دیزاین منعطف ناخن طراحی ناخن ها را زیبا تر کرد و در آخر بعضی از ناخن ها را با استفاده از تاپ مات، مات نموده و ناخن های باقی مانده را با استفاده از بیس کات ناخن براق نموده و جلوه ای منحصر به فرد برای ناخن ها ایجاد نمود.

طراحی ناخن فصل زمستان

24- طراحی ناخن ها به شکل فرنچ برای خانم هایی که ظاهری شیک و جذاب دارند جلوه ای بی نظیر ایجاد می کند چرا که طراحی فرنچ ناخن ها جزو طراحی های کلاسیک محسوب می شود و همواره طرفداران زیادی میان خانم ها دارد. طراحی پلنگی به شکل فرنچ روی ناخن ها می تواند یک انتخاب عالی برای فصل زمستان باشد و ظاهری متفاوت و زیبا برای ناخن ها ایجاد کند.

طراحی ناخن فصل زمستان

25- طراحی ناخن ها با استفاده از دیزاین فویل ناخن، درخشش زیبایی به ناخن ها می دهد. اگر شما نیز به طراحی های براق و درخشان علاقه مند هستید می توانید از یک رنگ روشن و جذاب که با فصل زمستان متناسب باشد برای بیس ناخن ها استفاده نمایید و از دیزاین فویل ناخن برای طراحی کناره های ناخن استفاده نمایید و یک طراحی زمستانی درخشان و زیبا روی ناخن های خود داشته باشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4plza3