شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/23 17:11
کد خبر: 3919

جنجالی|پسر 8 ساله ای که بخاطر شلیک پلیس فوت شد!

ماموران همدان در جریان دستگیری و تیراندازی به سوی حفاران غیرمجاز در قهاوند بودند که تیر آنها به پسر نوجوانی برخورد کرده و باعث مرگ او شد.

حمله گروهی عزادار به  کلانتری  در  قهاوند  بخاطر شلیک نیرو های پلیس به پسر 13 ساله اتفاق افتاد.

 


 

حسین بشری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان  همدان  گفت: افرادی چند شب متوالی به حفر زمینی در  شیرین‌آباد  منطقه  قهاوند  شهرستان  همدان  به منظور یافتن اشیای تاریخی اقدام کرده بودند. با شکایت اداره  میراث فرهنگی  و درخواست نماینده این سازمان از پاسگاه قهاوند، پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد، اما زمانی که آنها در محل حفاری حاضر شدند، متهمان با جا گذاشتن بخشی از وسایل و ادوات حفاری متواری شدند.

 

مرگ پسر جوان در عملیات پلیسی قهاوند

وی افزود: در جریان تعقیب و گریز، متهمان به دستور اخطار پلیس توجهی نکرده و به فرارشان ادامه دادند و ماموران برای متوقف‌کردن آنها شروع به تیراندازی کردند که یکی از تیرها به پسر نوجوانی اصابت کرد. او زخمی و از سوی پلیس به  بیمارستان  منتقل اما فوت شد.

 

بشری ادامه داد: به علت تاریکی هوا، پستی و بلندی مسیر و کمانه کردن، تیر به بدن یکی از متهمان برخورد کرد و زمین گیر شد و ماموران این متهم را بی درنگ با خودروی ناجا به مرکز درمانی قهاوند سپس به مرکز درمانی همدان منتقل کردند که به علت شدت جراحات جان باخت.

 

وی بیان کرد: تعدادی از متهمان که از دست پلیس فرار کرده بودند نیز در عملیات دیگری شناسایی شدند.

 

 
منبع:رکنا

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4v7pj4