پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/28 12:12
پژمان بازغی
کد خبر: 121819

این دختر بور دختر پژمان بازغی است؟ | وقت داماد دار شدن پژمان بازغی رسید

تصویری زیبا از نفس دختر پژمان بازغی وایرال شد.

پژمان بازغی مرد زیبای سینمای ایران متولد مرداد ۱۳۵۳ در تهران است. پژمان بازغی در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمد. پژمان بازغی یک دختر به نام نفس دارد. همسر سابق پژمان بازغی مستانه مهاجر تدوین‌گر سینما است. پژمان بازغی مجری در چند برنامهٔ تلویزیونی مثل چند درجه، کودک شو و برنامهٔ سال تحویل ۱۳۹۶ بودده است. پژمان بازغی با مهران ممدیری در مرد دو هزار چهره همکاری داشته است.

این دختر بور دختر پژمان بازغی است؟

تصویری زیبا از نفس دختر پژمان بازغی وایرال شد.

ورزش مورد علاقه پژمان بازغی
پژمان بازغی یک ورزشکار همه فن حریف است، خیلی کم بسکتبال بازی کرده، فوتبال و والیبال را به صورت حرفه‌ای ادامه داد و مدتی هم اتومبیل‌رانی… «ورزش جایگاه مهمی در زندگی افراد دارد، عشق من به ورزش، بیشتر بر می‌گردد به تماشای مسابقه فوتبال، همان طور که می‌دانید عضو تیم‌های والیبال و فوتبال هنرمندان هستم. معمولا برای دیدن بازی‌های ملی به ورزشگاه آزادی میروم و این عشق تا آنجا بود که در کوران رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۰۶ آلمان، همراه تیم ملی فوتبال دو هفته در فرانکفورت آلمان بودم.

تیم ملی فوتبال ایران عشق منه! با فوتبالیست‌های زیادی هم دوستم، مثل عابدزاده، دایی، جمشیدی، کریمی و… اگر به یاد داشته باشید برای افتتاح رستوران عابدزاده هم رفته بودم.» پژمان بازغی می‌گوید: «ای کاش مسئولین آموزش و پرورش به ورزش مدارس بیشتر رسیدگی کنند.» اما شروع ورزش: «در مدرسه با فوتبال و والیبال ورزش را آغاز کردم و البته کمی هم بسکتبال…»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vgpnp