دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/30 10:46
بهنوش بختیاری | استایل بهنوش بختیاری
کد خبر: 122191

تیپ نارنجی بهنوش بختیاری | استایل جذاب بهنوش بختیاری همه رو شوکه کرد

بهنوش بختیاری بازیگر ایرانی و استایل شیکش در ادامه خواهید دید.

بهنوش بختیاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.بهنوش بختیاری  29 اردیبهشت ماه 1354 به دنیا امده است. بهنوش بختیاری در محله مهرآباد جنوبی تهران متولد شد.بهنوش بختیاری  در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر بزرگ‌تر از خود به نامهای بهناز، بهزاد و بهروز دارد.بهرام بختیاری پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری دارد و اشرف خانم مادر ایشان اهل تهران است. بهنوش بختیاری و پدرش در فیلمی به نام زندگی در شهر بزرگ همبازی شده اند.

ماجرای ازدواج بهنوش بختیاری 

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آریان ازدواج کرد. این زوج زندگی آرام و عاشقانه ای را تاکنون تجربه کرده و فرزندی ندارند.محمدرضا آریان از نویسنده و کارگردانهای کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویر خود در شبکه های اجتماعی ندارد. او در آثاری همچون سریالهای ترش و شیرین، جایزه بزرگ و فیلم کلاه قرمزی و سروناز به عنوان نویسنده حضور داشته است.

ورود بهنوش بختیاری به عرصه بازیگری

بهنوش بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد و در فیلم هایی چون مهمان مامان، روایت سه‌گانه، انتخاب، ازدواج صورتی و این ترانه عاشقانه نیست به عنوان منشی صحنه حضور داشت.این بانوی هنرمند برای اولین بار در سال 1375 با سریال هوای تازه به کارگردانی محمد رحمانیان قدم در دنیای بازیگری گذاشت و یک سال بعد با فیلم پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی اولین تجربه بازیگری خود در سینما را کسب کرد.

بهنوش بختیاری و شهرت در تلویزیون

بهنوش بختیاری که اغلب با نقش های کمدی شناخته می شود تا سال 1383 در آثار متعددی همچون برگبار، همسفر، داستان یک شهر، مرگ در سکوت، هزاران چشم و خانه آرزوها نقش آفرینی کرده بود اما سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران و سپس مجموعه جایزه بزرگ باعث ورود او به عرصه کمدی شده و مورد توجه قرار گرفت.سریال شب های برره به کارگردانی مهران مدیری، یکی از مشهورترین نقشهای طنز خانم بختیاری در تلویزیون است که مقابل مهران مدیری بازیگر شخصیت شیر فرهاد، ایفای نقش کرد.بهنوش بختیاری

درخشش بهنوش بختیاری در سینما

این بانوی هنرمند علاوه بر کارهای طنز، در آثار جدی بسیاری نیز مقابل دوربین رفت و برای بازی در فیلم سینمایی من، کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل در جشنواره فجر شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vgrzj