شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/05 13:39
کد خبر: 1322

کنایه ساجده سلیمانی مجری تلوزیون به اظهارات ژیلا صادقی در دورهمی

ساجده سلیمانی مجری شبکه یک سیما به طور غیر مستقیم کنایه عجیبی به ژیلا صادقی زد

به گزارش ستاره پارسی؛ ساجده سلیمانی متولد 10 بهمن 1366 است. ساجده سلیمانی زاده تهران است.ساجده سلیمانی مجری است.ساجده سلیمانی فارغ التحصیل دو رشته آی تی کامپیوتر و مترجمی زبان فرانسه و فوق لیسانس حقوق تجارت بین المللی می باشد و ساجده سلیمانی حالا بعنوان مجری در تلویزیون حضور دارد.

سرکار خانم ساجده سلیمانی مجری جوان صدا و سیما که مجری گری را از شبکه جام جم آغاز کرد و به مرور وارد شبگه تهران و شبکه های دیگر شد. این مجری جوان در واکنش به صحبت های ژیلا صادقی که به برنامه دورهمی آمده بود روی آنتن زنده صحبت هایی کرد که در ادامه در ستاره پارسی می بینیم.

ساجده سلیمانی

ساجده سلیمانی در پاسخ به صحبت های ژیلا صداقی ویدئو زیر را منتشر کرد

ویدئو کنایه ساجده سلیمانی به ژیلا صادقی

کنایه‌های ژیلا صادقی به برخی مجریان تلویزیون

مهران مدیری در «دورهمی»، با ژیلا صادقی مجری تلویزیون گفت‌وگو کرد.

مهمان شب گذشته دورهمی آن قدر سریع و کامل همه چیز را توضیح داد که جای هیچ سوالی را برای مدیری باقی نگذاشت! تا جایی که مجری دورهمی گفت: «با توجه به توضیحات کامل خانم صادقی برنامه را تموم می‌کنم و به رسم همیشه سوال پایانی را می‌پرسم «احساس خوشبختی می‌کنید عمیقاً؟» (خنده). همه چیز را گفتی و اصلاً اجازه ندادی من سوال کنم! میذاری منم سوال بپرسم؟ من اینجا پوسیدم. (خنده)»

 

برای ازدواج دنبال مردتر از خودم بودم

در بخش دیگر برنامه، صادقی درباره ازدواجش گفت: من برای ازدواج دنبال کسی بودم که از خودم مردتر باشد! همسرم اولین بار در سال ۹۴ لطیفه ای را برای من ارسال کرد و من با توجه به اینکه در روابطم مراقبت‌هایی دارم، بهم برخورد و پاسخ ندادم. این پیام‌ها ادامه داشت تا اینکه یک بار پیام داد و گفت خانم صادقی لطفاً جواب بدهید؛ خواهرم مریض است و ما از کدام مسیر به تهران برگردیم بهتر است. من هم گفتم مگر من پلیس راهور هستم (خنده). نهایتاً در سال سال ۹۵ از من خواستگاری کردند و ازدواج کردیم.

صادقی درباره اینکه در دوران قرنطینه کرونا با همسرش اختلاف داشته یا نه، گفت: اگر به شما بگویم نه دروغ بزرگی گفته ام. به هر حال الان زمان بیشتری کنار هم هستیم و کلافگی کرونا روح همه را آزرده کرده و خشم طبیعت دامن گیر همه شده است و همین امور باعث شده یک جاهایی با هم اختلاف نظر داشته باشیم اما من آدم صبوری هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yjgj4