سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/25 08:45
بهاره رهنما | همسر سابق بهاره رهنما
کد خبر: 121622

عکس جنجالی بهاره رهنما با همسر سابقش | بهاره رهنما در کنار همسر سابقش غوغا به پا کرد

بهاره رهنما بازیگر ایرانی در کنار همسر سابقش در ادامه خواهیددید.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد 10 آذر سال 1352 در شهر اراک می باشد. بهاره رهنما  لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. پدر بهاره رهنما  جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی که بازیگر است.بهاره رهنما در مصاحبه ای در مورد آشنایی و ازدواجش با پیمان قاسم خانی اینچنین گفت : بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است.بهاره رهنما را سال هاست که می شناسم.  ما در سال ۱۳۷۰ با هم آشنا شدیم.بهاره رهنما

دوستی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

 

دوستی من و پیمان مانند خیلی از ازدواج ها در ایران بعد از دو سال به ازدواج منجر شد که دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود. من از ۱۷ سالگی او را می شناسم و از ۱۹ سالگی به صورت رسمی در کنارش بوده ام.بی تردید پیمان قاسم خانی بهترین گزینه برای ازدواج برایم بود. دوستانم برخی اوقات می گویند مردان ایرانی نمی توانند زنی مانند تو که اینقدر فعال هستی را تحمل کنند. احتمالا حق با آنهاست چون پیمان در مقابل من خیلی صبور است.اولین بار که پیمان را دیدم یک دختر ۱۷ ساله بودم و بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بودم وارد دانشگاه شده بودم. یک روز زمانی بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعصر به صورت اتفاقی با هم آشنا شدیم و بعد از چند سال ازدواج کردیم.

ازدواج دوم بهاره رهنما

 

بهاره رهنما در تاریخ ۴ شهریور ماه ۱۳۹۶ برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. بهاره رهنما با انتشار پستهایی از مراسم عروسی اش در کنار همسر دومش، در صفحات خود این خبر را اعلام نمود.امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشی ژاکسی هاینس و شرکت پارس پخش کهن است. او اولین تولید کننده کرم شترمرغ در ایران است!بهاره رهنما پیش از ازدواج، با امیر خسرو عباسی همکاری و برای آن تبلیغ می کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yv5ob