شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/11 08:41
عمو پورنگ | اربعین
کد خبر: 123594

عمو پورنگ در مراسم غبارروبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام

مراسم غبارروبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بامداد پنج شنبه ۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

داریوش فرضیایی مجری تلویزیون و برنامه سازکه با نام مستعار عمو پورنگ به شهرت رسید متولد ۱ مرداد ماه ۱۳۵۲ در تهران بدنیا آمده است. داریوش فرضیایی در یک خانواده ترک و شمالی بزرگ شده است. داریوش فرضیایی فرزند آخر خانواده است و میشود گفت نورچشمی مادرش است. داریوش فرضیایی درحال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است. شایعاتی همیشه مبنی بر ازدواج داریوش فرضیایی به گوش می‌رسد که صحت ندارد. مدرک تحصیلی داریوش فرضیایی کارشناسی رشته گرافیک است.عمو پورنگ

ازدواج عموپورنگ با ملیکا شریفی نیا


دلیل این شایعه نیز همکاری داریوش فرضیایی و ملیکا شریفی نیا در مجموعه گل و بلبل بود که به واسطه انتشار تصاویری از این دو در فضای مجازی، شکل گرفت که ملیکا شریفی نیا این موضوع را تکذیب کرد.

شروع فعالیت هنری داریوش فرضیایی عمو پورنگ


فرضیایی از سال 1373 و در 21 سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها گل پسر و ننه بلقیس بود.

با برنامه او ما و شما که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال 78 با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال 1381 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

او به همراه امیرمحمد در برنامه ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری وبازیگر ایفای نقش کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yvedy