دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 20 May 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/24 13:30
کد خبر: 546

موهای جدیدو عجیب دوقلو ها پایتخت+مصاحبه جالب

تصویری که از مدل موهای دوقلوهای پایتخت در اینستاگرام منتشر شد چهره آنها را بسیار تغییر داد

به گزارش ستاره پارسی؛ مجتبی و مصطفی بلال حبشی برادران دو قلو معروف در پایتخت متولد  1374 هستند  مجتبی و مصطفی بلال حبشیتوسط محسن تنابنده معرفی و وارد مجموعه پر طرفدار پایتخت شده و مجتبی و مصطفی بلال حبشیموفقیت خود را مدیون تنابنده می دانند.  مجتبی و مصطفی بلال حبشیدر تنکابن زندگی می‌کنند اما مجتبی و مصطفی بلال حبشی با حمایت اسپانسرشان تهران زندگی میکنند. 

مصطفی و مجتبی بلال حبشی دوقلوهای سریال پایتخت که در چند فصل این سریال ایفای نقش کردند. این دو برادر به خاطر ظاهر متفاوتی که داشتند بیشتر معروف شدند و آن هم مدل موهایشان بود. در ستاره پارسی می خواهیم مدل جدید موهای دوقلوهای پایتخت را به شما نشان دهیم. با ما همراه باشید.

مصطفی و مجتبی بلال حبشی

​مدل موهای دوقلوهای پایتخت

 

عکسی که مصطفی بلال حبشی با برادرش مجتبی بازیگران نقش رحمان و رحیم سریال پایتخت در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

بد نیست درباره مصطفی و مجتبی بلال حبشی دوقلوهای سریال “پایتخت” بیشتر بدانید

مصطفی و مجتبی بلال حبشی دوقلوهای سریال “پایتخت” هستند که با موسیقی زیبای خود در این سریال مورد توجه قرار گرفتند و نام‌شان کم‌کم بر سر زبان‌ها افتاد، این دو برادر این روزها به‌صورت جدی فعالیت موسیقایی خود را پی می‌گیرند و این بهانه‌ای برای یک گفتگو با آن‌ها بود:

مصطفی و مجتبی بلال حبشی

موسیقی را از چه سنی شروع کردید و چطور وارد این حرفه شدید؟

مجتبی: ما موسیقی را از سن کم شروع کردیم. زمانی که مدرسه می‌رفتیم، سرود می‌خواندیم و کارهای هنری انجام می‌دادیم و الان مدتی است که به‌طور جدی نوازندگی می‌کنیم.

مصطفی: ما پیش از حضور در سریال “پایتخت” هم موسیقی کار می‌کردیم اما بعد از آن کارمان جدی‌تر شد. لطف خدا بود که آقای تنابنده ما را دید و وارد سریال “پایتخت” شدیم. در “پایتخت ۳” در سکانس عروسی ارسطو خواندیم ولی کار ما خیلی دیده نشد. در “پایتخت ۵” خدا خواست و سکانس‌ها و اجراهای ما دیده شد که از این بابت خیلی خوشحال هستیم.

 

فعالیت های مصطفی و مجتبی بلال حبشی

مصطفی و مجتبی بلال حبشی

برای آماده کردن قطعات خودتان با چه کسانی همکاری کرده‌اید؟

مجتبی: ما از خیلی تهیه‌کننده‌ها مشاوره می‌گرفتیم و تقریباً هر هفته برای مشاوره پیش یکی از آن‌ها می‌رفتیم. افرادی نظیر میلاد ترابی، مسعود جهانی، امیر توسلی، امیر جمال‌فرد و پدرام کشتکار به ما کمک کردند.

 

از بین خواننده‌ها صدای کدام‌یک را بیشتر دوست دارید؟

مجتبی: محسن یگانه و محسن چاوشی. البته خواننده خوب زیاد داریم.

مصطفی: همه خواننده‌ها خوب هستند ولی من سیر صعودی محسن یگانه را خیلی دوست داشتم. محسن یگانه خواننده باهوشی است و برای کارش خیلی زحمت می‌کشد و همچنین در ساززدن هم قوی است. محسن چاوشی را هم خیلی دوست دارم.

مصطفی و مجتبی بلال حبشی

در ادامه می‌خواهید خوانندگی را ادامه بدهید یا بازیگری؟

مجتبی: آقای تنابنده بیشتر به خاطر استایل‌ موهای‌مان می‌گفتند برای “پایتخت” خوب هستیم. البته ما اصرار کردیم که دوست نداریم به‌عنوان بازیگر شناخته شویم و اگر می‌شود برای ما سکانس‌هایی بنویسید که بیشتر صدای‌مان شنیده شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/54yey2