دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/09 11:09
رپرتاژ آگهی//
کد خبر: 9249

قیمت ایمپلنت دندان دکتر آقاجری

قیمت ایمپلنت دندان در مطب دکتر صادق آقاجری که همان دندانپزشکی آیریک در تهران می باشد بسیار به صرفه و مناسب است و مزایای زیادی مانند ضمانت ویژه و کاشت ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت دندان دارد.

قیمت ایمپلنت دندان در مطب دکتر صادق آقاجری که همان دندانپزشکی آیریک در تهران می باشد بسیار به صرفه و مناسب است و مزایای زیادی مانند ضمانت ویژه و کاشت ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت دندان دارد.

دندانپزشکی آیریک یکی از مجهزترین و کامل ترین دندانپزشکی های تهران است که به دلیل بهره مندی از پزشکانی متخصص و کادر آموزش دیده و دلسوز بسیار معروف شده است و دکتر صادق آقاجری متخصص ایمپلنت دندان در تهران هستند که مدیریت این دندانپزشکی را برعهده دارند.

دندانپزشکی آیریک مانند مرکز ایمپلنت ، بصورت تخصصی درمان جراحی ایمپلنت دندان و کاشت دندان طبیعی را توسط متخصص ایمپلنت دندان خوب در تهران انجام میدهد که دارای دو شعبه در منطقه میرداماد و سعادت آباد است.

11

 

خدماتی مانند لمینت دندان طرح لبخند – کامپوزیت دندان - جراحی لثه – دندان عقل و درمان های جانبی ایمپلنت دندان مثل سینوس لیفت – پیوند استخوان و ... نیز بصورت حرفه ای در دندانپزشکی آیریک انجام می شود.

برای مشاهده قیمت هر واحد لمینت در دندانپزشکی آیریک به لینک زیر مراجعه نمائید.

بیشتر بخوانید : قیمت لمینت دندان 1401

 

چرا متخصص ایمپلنت دندان مهم است؟

 

ایمپلنت دندان درمانی بسیار مطمئن و خوب است که بی دندانی شما را پوشش می دهد و زیبایی را به دهان و لبخند شما بازمیگرداند.

بی دندانی به غیر از مشکلات ظاهری و کم شدن اعتماد بنفس مشکلاتی از قبیل جویدن ، گوارش نامناسب و تغییر شکل استخوان فک را به همراه دارد که باید بسیار جدی گرفته شود زیرا می تواند بر روی سلامت عمومی بدن و همچنین شکل دندان های دیگر شما نیز تاثیر بگذارد.

به همین دلیل ایمپلنت دندان بسیار محبوب شده است اما نکته بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید، کاشت ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت دندان خوب است زیرا ایمپلنت دندان درمانی مهم و تاثیرگذار است.

دکتر آقاجری متخصص ایمپلنت دندان و جراحی لثه با بیش از 10 سال سابقه کاشت ایمپلنت های دندانی و جراحی لثه طرحی را جهت رفاه حال شما عزیزان در دندانپزشکی آیریک راه اندازی کرده اند که می توانید توسط ایشان مشاوره و معاینه رایگان انجام دهید.

12

 

جدول قیمت ایمپلنت دندان 1401

 

در ادامه جدول قیمت ایمپلنت دندان در تهران و در سال 1401 را می توانید مشاهده کنید که با ضمانت ویژه دندانپزشکی آیریک تقدیم شما عزیزان می شود.

 

مارک ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان

ضمانت ویژه

ایمپلنت کره ای Biotem

5.890.000 تومان

5 سال

ایمپلنت کره ای Dio

6.000.000 تومان

10 سال

ایمپلنت کره ای sewon medix

7.000.000 تومان

5 سال

ایمپلنت مگاژن megagen

8.500.000 تومان

10 سال

ایمپلنت اشترومن neodent

10.000.000 تومان

20 سال

ایمپلنت اشترومن iti SLA active

14.000.000 تومان

10 سال

ایمپلنت اشترومن iti titanium

16.000.000  تومان

20 سال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای رزرو وقت و معاینه رایگان می توانید به سایت دندانپزشکی آیریک به آدرس https://iricclinic.com/  مراجعه نمائید و شماره خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند 

طبق جدول بالا قیمت ایمپلنت دندان در تهران را معرفی کردیم که جزو بهترین ایمپلنت دندان موجود در ایران هستند و هرکدام ضمانت ویژه دارند که این ضمانت ویژه مخصوص دندانپزشکی آیریک مرکز ایمپلنت می باشد.

همانطور که گفتیم انجام دادن درمان ایمپلنت دندان و جراحی و کاشت ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت دندان از اهمیت زیادی برخوردار است و ریسک عدم موفقیت ایمپلنت را بسیار کاهش می دهد.

ایمپلنت دندان ممکن است بدلایلی مانند بیماری های زمینه ای و یا کاشت نامناسب ایمپلنت موفق نباشد و به همین دلیل تجربه و تبحر متخصص ایمپلنت بسیار مهم و ضروری است.

13

انواع ایمپلنت دندان

 

ایمپلنت دندان قیمت و انواع مختلفی دارد که هرکدام مزایای خاص خود را دارند انواع ایمپلنت دندان متفاوت است اما همگی کار جایگزینی دندان از دست رفته و کاشت دندان را انجام می دهند.

انواع ایمپلنت دندان شامل ایمپلنت دندان فوری یا یکروزه – ایمپلنت دندان معمولی و ایمپلنت دندان دیجیتالی است.

ایمپلنت دندان فوری همانطور که از نامش پیداست به ایمپلنت یکروزه شناخته می شود و کل مراحل جراحی اولیه و کاشت پایه ایمپلنت دندان در یکروز و یک جلسه درمانی انجام می شود.

این روش بیشتر برای کاشت ایمپلنت دندان جلو انجام می شود و به اینصورت است که پس جراحی و کاشت ایمپلنت دندان یک روکش موقت مانند تاج دندان روی پایه ایمپلنت قرارمیگیرد که جهت زیبایی و حفظ ظاهر شما می باشد.

قیمت ایمپلنت دندان فوری از روش ایمپلنت معمولی بیشتر است اما افرادی هستند که حفظ زیبایی دندان هایشان در همان مدت هم برایشان مهم است و از این روش استفاده میکنند.

14

درد ایمپلنت دندان چند روز است ؟

حال سوالی که توسط مراجعین عزیز پرسیده می شود این است که آیا ایمپلنت دندان درد دارد ؟ درد ایمپلنت دندان چند روز است ؟

در پاسخ باید بگوییم که ایمپلنت دندان هیچ دردی در هنگام جراحی و کاشت ایمپلنت ندارد و بافت لثه بصورت کامل بی حس می شود و دردی را حس نمیکنید.

اما پس از جراحی ممکن است تا 2 روز گاها دردی را حس کنید که بلافاصله پس از جراحی متخصص ایمپلنت دندان برای شما قرص وآمپول مسکن تجویز میکند و با مصرف آنها دیگر درد جزیی را هم حس نخواهید کرد.

باید توجه داشته باشید که درد ایمپلنت دندان اگر زیاد و غیر قابل تحمل باشد و بیش از 2 روز طول بکشد باید این موضوع را دکتر متخصص ایمپلنت صادق آقاجری حتما اطلاع دهید.

همچنین روش های زیادی برای کاهش درد و استرس ایمپلنت دندان وجود دارد که می توانید با این روش های ایمپلنت دندان بدون درد و استرس را تجربه کنید.

روش سدیشن با پیشرفت تکنولوژی و علم دندانپزشکی جهت کاهش استرس و درد درمان ایمپلنت انجام می شود ضمن اینکه شما برای درمان هایی مانند جراحی لثه – کشیدن دندان عقل و ... نیز از روش سدیشن استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص ایمپلنت دندان با سدیشن (آرامبخشی) به این آدرس زیر مراجعه نمائید.

iricclinic.com/ایمپلنت-دندان-با-بیهوشی/

روش ایمپلنت دندان با بیهوشی یا سدیشن است که در این روش با داروهای آرامبخشی بیمار به خواب مصنوعی فرو میرود و این درمان توسط متخصص ایمپلنت و متخصص بیهوشی انجام می شود و کاملا امن و بدون عوارض است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36ae94