جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/17 15:30
کد خبر: 2004

جشن تولد رونالدو و سورپرایز فوق لاکچری نامزدش برای او+فیلم و عکس

به مناسبت جشن تولد رونالدو ، نامزد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس،او را شگفت زده کرد و هدیه‌ای گرانقیمت برایش گرفت. با ما همراه باشید

کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو (پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos )زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵است. که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود،کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال است.کریستیانو رونالدو اهل کشور پرتغال است.کریستیانو رونالدو در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

 

کریس رونالدو و نامزدش جورجینا که همچنان با داشتن چهار فرزند قد و نیم قد،جش عروسی خود را نگرفته و نامزد محسوب می شوند،همه روزه در فضای مجازی ، سوژه ای جدید از خود به اشتراک می گذارند.که جدیدترین سوژه روز گذشته آنها فیلم و خبر جشن تولد رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس می باشد.هدیه آنچنانی جورجینا،نامزد رونالدو ، سورپرایز شب تولد این ستاره فوتبال محسوب می شد.جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو (cristiano ronaldo)،برای تولد ستاره پرتغالی یوونتوس،او را شگفت زده کرد و هدیه ای گرانقیمت برایش گرفت.جشن تولد رونالدو در رستوران کاسا فیوره برگزار شد که جونیور، پسر ستاره پرتغالی و دوستان و نزدیکان او هم در این جشن حضور داشتند تا به ستاره یوونتوس تبریک بگویند.

 

جشن تولد رونالدو و سورپرایز نامزدش برای او

این خودروی مرسدس AMG G63 به صورت کادو شده منتظر کریستیانو رونالدو بود. قیمت این خودرو ۱۸۰ هزار یوروست و بدین ترتیب یک خودروی لوکس دیگر به خودروهای پرشمار در پارکینگ رونالدو اضافه شد. جورجینا برای شگفت زده کردن رونالدو، این خودروی مشکی را با یک ربان قرمز نگ تزیین کرده بود. نامزد رونالدو این گونه برایش پیام تبریک گفت :” تبریک به مرد زندگی من. خیلی دوست داشتم که عشقمان را با هدیه ای به تو منتقل کنم.”

کریستیانو رونالدو

جشن تولد کریس رونالدو

فیلم از جشن تولد رونالدو

دراینجا فیلم کوتاهی از جشن تولد رونالدو مشاهده خواهید کرد

جشن تولد رونالدو در رستوران کاسا فیوره

کریستیانو رونالدو

حضور دوستان نزدیک خانوادگی رونالدو در جشن تولدش

جشن تولد رونالدو در رستوران کاسا فیوره برگزار شد که جونیور، پسر ستاره پرتغالی و دوستان و نزدیکان خانواده هم در این جشن حضور داشتند تا به ستاره یوونتوس تبریک بگویند. رونالدو که از نظر ورزشی هم روزهای خوبی را تجربه می کند، حالا با این سورپرایز روحیه بخش می تواند فصل را با انگیزه ای متفاوت ادامه بدهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39gmx4