پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/27 05:11
کد خبر: 4022

راز بزرگ محمدرضا علیمردانی بازیگر معروف پایتخت فاش شد!

مجری برنام «چهل تیکه» گفت: ۲ سال و خورده‌ای به صورت جدی مسافرکشی می‌کردم. گاهی می‌دیدم مسافر نیست و تمرین می‌کردم. یکبار داشتم یک مونولوگ می‌خواندم و متوجه نشدم دیدم هنوز یک مسافر پیاده نشده است.

حرفه اصلی محمدرضا علیمرادی دوبلاژ می باشد و برنامه ها و فیلمهای زیادی را دوبله کرده است و با برنامه دیرین دیرین شناخته شده است اما در کنار آن بازیگری و خوانندگی را هم نیز تجربه کرده است.از جمله حضور محمدرضا علیمردانی در بازیگری میتوان به سریالهای پایتخت و قرعه اشاره نمود.محمدرضا علیمردانی همچنین مدیر دوبلاژ انیمیشن رستم و سهراب و مبارک نیز بوده‌است.محمدرضا علیمردانی در مقطعی یکی از اعضای انجمن گویندگان جوان بوده‌است.

 


اخبار روز:

 

 
 

محمدرضا علیمردانی، صداپیشه، مجری و بازیگر می گوید، به دلیل کرونا نمی توانیم دوستانمان را که می بینیم در آغوش بگیریم و این دلتنگی ما را بیشتر می کند.

محمدرضا علیمردانی همچنین درباره اینکه آیا تا به حال به لحظه ای رسیده است که بخواهد شغلش را عوض کند، افزود: نه به این فکر کرده ام که در کنار کارم کار دیگری هم داشته باشم. انجام هم دادم. پشیمان شدم و رهایش کردم. مدت ۸ ماه در محیطی اداری به صورت ساعتی کار کردم. آرشیوی داشت که آن را به من سپرده بودند. بعد دیدم نمی توانم وفق پیدا کنم. هر چند که تا بعد از ظهر بودم و بعد به کارهای خودم می رسیدم. ۲ سال و خورده ای به صورت جدی مسافر کشی می کردم. گاهی می دیدم مسافر نیست و تمرین می کردم. یکبار داشتم یک مونولوگ می خواندم و متوجه نشدم دیدم هنوز یک مسافر پیاده نشده است. بنده خدا ترسید. گفتم ببخشید من متوجه شما نشدم داشتم تمرین می کردم. کرایه را داد و پیاده شد. هیچ چیزی نگفت. چشم هایش درشت شده بود.

 

 

بیوگرافی کوتاهی از محمدرضا علیمردانی:

وی متولد 11 خرداد ماه 1355 می باشد و 41 سال سن دارد.

تحصیلات : کارشناسی تئاتر ( بازیگری ) ، دانشگاه آزاد – تهران مرکز

حرفه اصلی وی دوبلاژ می باشد و برنامه ها و فیلمهای زیادی را دوبله کرده است و با برنامه دیرین دیرین شناخته شده است اما در کنار آن بازیگری و خوانندگی را هم نیز تجربه کرده است.از جمله حضور وی در بازیگری میتوان به سریالهای پایتخت و قرعه اشاره نمود.

 

وی ادامه داد: سریال «پایتخت» به این دلیل که 3 فصل از آن در سالهای گذشته از تلویزیون پخش شده است، به شدت مخاطبان خود را جذب کرده و تک تک کاراکترهای این سریال برای مردم ملموس و باور کردنی هستند.

 

محمدرضا علیمردانی  گفت: حضورم در سریال «پایتخت» بر اساس دوستی که با هادی کاظمی و البته محسن تنابنده داشتم شکل گرفت، به این ترتیب که کاظمی مرا به تنابنده یادآوری کرد چراکه من و محسن سالها از دوستان خوب همدیگر بودیم و او به دلیل مشغله‌های کاری که داشت، در آن زمان من در ذهنش نبودم.

 

بازیگر نقش بائو در سریال « پایتخت 4 » افزود: برای حضور در این سریال نگران این موضوع نبودم که اغلب کاراکترها در فصل‌های قبلی به مخاطب معرفی شدند و من(بائو) برای بار اول به مخاطب معرفی می‌شود. برای ایفای این نقش نیز از راهنمایی های سیروس مقدم و محسن تنابنده تجربه‌های خوبی را کسب کردم که از این بابت بسیار خوشحالم.

 

ازدواج و همسرش

وی در سال 1378 ازدواج کرده است و متاهل است و یک دختر به نام سارا دارد.

او با همسرش از طریق دانشکده آشنا گردیده است.

 

محمدرضا علیمردانی و همسرش

عکس محمدرضا علیمردانی و همسرش و دخترش خانواده اش

عکس محمدرضا علیمردانی و همسرش و دخترش


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yalb4