پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/22 09:08
کد خبر: 4857

شاهین صمدپور ماجرای غم انگیز تغییر جنسیت دختر ایرانی و نرسیدن به عشقش را فاش کرد+فیلم جنجالی

در این ویدئو ماجرای تغییر جنسیت زهرا دختر دست فروش تهرانی را از زبان خودش می بینید

شاهین صمدپور مستندساز و خبرنگار کشورمان متولد 27 بهمن ماه سال 1360 در تهران است.وی فارغ التحصیل لیسانس تکنولوژی آموزشی است.شاهین صمدپور تنها فرزند خانواده است و در سن 5 سالگی پدر و مادرش به علت اعتیاد شدیده پدرش از هم جدا شدن و فرزند طلاق است.ابتدا حضانتش به پدرش سپرده میشود تا اینکه با تلاش مادر و شدت گرفتن اعتیاد.پدرشاهین صمدپور برای همیشه از خانه پدرش فرار و نزد مادرش می رود.شاهین صمد پور فعالیت خود را اط سن 10 سالگی شروع کرد.

 


خبرجنجالی:حسین مهری از پسرش رونمایی کرد+عکس دیده نشده


 

در روزهایی که ماجرای تغییر جنسیت داغ شده است شاهین صمدپور به سراغ یک دختر دست فروش می رود که البته این روزها پسر شده و با نام امیرعلی زندگی می کند. در ادامه در پرشین وی می خواهیم ماجرای تغییر جنسیت زهرا ترنسی را با هم ببینیم.

 

تغییر جنسیت زهرا ترنسی

این گزارشم رو شاید قبلن دیده باشید اما دوست داشتم به خاطر اتفاقات روزهای گذشته یک بار دیگه منتشرش کنم . تو این چند روز کامنت هایی در صفحه های مختلف خوندم که بسیار ناراحت کننده بود

 

ویدئو صحبت های دختر دست فروش

 

 

 


خبرداغ:حکم اعدام نوید افکاری بامداد امروز اجرا شد+فیلم

 

 

 

 

 


 

 

جزئیات بیشتر درباره تغییر جنسیت دختر تهرانی

شاهین صمدپور گزارشی از تغییر جنسیت دختر تهرانی که این روزها ماجرای تغییر جنسیت بحث داغی شده است تهیه کرده است.

 

موضوع گفتگوی شاهین صمدپور مستند ساز با جوانی به نام امیر علی که به عنوان یک ترنس شناخته می شود بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

تغییر جنسیت زهرا ترنسی

شاهین صمدپور مستند ساز این بار با شخصی خاص که با نام قبلی زهرا و نام کنونی امیر علی به عنوان یک ترنس شناخته می شود مصاحبه و گفتگو کرد.

 

واژه ترنس یا تراجنسی به افرادی گفته می‌شود که معمولا هویت جنسیتی آنها نسبت به جنسیتی که هنگام تولد به آنها اطلاق می شود دارای مغایرت می باشند و معمولاً برای ایجاد تغییرات در وضعیت جنسیتی خود از هورمون ها آیا عمل جراحی استفاده می کنند،این افراد معمولاً در جوامع به صورت افرادی گوشه گیر و به دور از اجتماعات میباشند و بسیاری از آنها از این بیماری در رنج و عذاب بوده و بعضاً مورد کم لطفی و بی رحمی و برخی دیگر افراد نیز واقع می شوند

 

 


خبرداغ:امین حیایی خبر رفتن همسر دومش به آمریکا را اعلام کرد+فیلم جنجالی


 

ماجرای تغییر جنسیت زهرا

 

امیر علی با اسم قبلی زهرا وقتی متولد می‌شود دارای جنسیتی متفاوت از هویت جنسیتی خود بود و زمانی که با موجودیت خود آشنا می شود تصمیم بر تغییر جنسیت خود می گیرد او روحی مردانه داشته و اسم امیر علی را برای خود انتخاب می‌کند و برای بدست آوردن هزینه عمل به دست فروشی می پردازد البته او با رفتاری متناسب و محترمانه در اجتماع زندگی کرده و آرزو دارد با شخصی که به او علاقه مند است ازدواج کند.

 

این افراد معمولاً دارای شخصیت های خاص و شکننده می باشند و در اجتماع معمولاً با نگاه های تعجب برانگیزه مردم روبرو می شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gpgz3