پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/03 18:42
کد خبر: 5993

گم شدن محمدمتین در تالار عروسی/علت دستگیری رئیس تالار چیست؟

کودک 4 ساله ای که همراه خانواده اش در مراسم عروسی شرکت کرده بود و گم شده بود توسط پلیس پیدا شد.

سرهنگ"حسین براری" اظهار داشت: پس از اعلام یک مورد گزارش  مفقودی  اشخاص به پاسگاه ماهیدشت، تیمی از ماموران به محل گزارش حادثه مغقودی که یکی از تالارهای عروسی محور کرمانشاه - ماهیدشت بود، اعزام شدند.


خبرداغ:دریده شدن نوزاد بی پناه توسط سگ ها در بیابان های اصفهان!+عکس غم انگیز


وی ادامه داد: پس از حضور ماموران، شخصی به آنها مراجعه و عنوان کرد برای مراسم عروسی در تالار حضور یافته اما پس از دقایقی متوجه غیبت کودک 4 ساله اش به نام "محمدمتین" شده و جستجوهای وی و دیگران نیز بی نتیجه مانده است.

سرهنگ براری تصریح کرد: با دریافت این گزارش، ماموران پلیس نیروهای امدادی  هلال احمر  را نیز به کمک طلبیده و به اتفاق جستجوی گسترده خود را برای یافتن کودک گمشده آغاز کردند.

 

پیدا شدن کودک 5 ساله  در 5 کیلومتری تالار عروسی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: در حالی که حدود 5 ساعت از گمشدن کودک 4 ساله می گذشت خوشبختانه ماموران پلیس در حالی موفق به یافتن "محمدمتین" در پنج کیلومتری تالار عروسی شدند که وی به دلیل سرمای شدید بدحال شده بود.


خبرجنجالی:

 


وی همچنین از انتقال این کودک 4 ساله به  بیمارستان  خبر داد و گفت: مدیر تالاری هم که برگزار کننده مراسم عروسی بود به دلیل بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و تذکرات ستاد مقابله با کرونا  دستگیر  و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ براری در پایان ضمن اینکه از خانواده ها خواست در مراسم های عمومی و پر ازدحام مراقب فرزندان خود بوده و آنها را حتی برای لحظه ای کوتاه تنها نگذارند، گفت: پلیس با واحدهای صنفی متخلف که نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی بی توجه هستند برخورد می کند.

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xmpw3