جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/11 07:23
کد خبر: 6226

ریحانه پارسا و محسن افشانی آبروی ایران را می برند!+عکس عجیب

ریحانه پارسا ترامپ را به لایو خود دعوت کرد.

ریحانه پارسا  بازیگرجوانی است که با سریال پدر معروف شد.ریحانه پارسا جنجال های زیادی در فضای مجازی درست کرده بود.  ازدواج ریحانه پارسا  بامهدی کوشکی نیز حسابی جنجالی شد ریحانه پارسا به تازگی  در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت به تازگی خبر طلاق و جدایی و مهدی کوشکی و همسرش حواشی بسیاری را به وجود آورده که عده ای براین باور هستند که این حواشی و شایعات بخاطر جذب فالو و دیده شدن است.

ریحانه پارسا  شب گذشته با انتشار یک لایو با  محسن افشانی  در خصوص حواشی اخیر به وجود آمده اش در ترکیه گفت: "روز سه شنبه ساعت 10 شب با انتشار یک لایو جواب تمام حواشی اخیر را می دهم"، البته به شرط آن که فالورهای هر دوی این بازیگران به یک میلیون نفر برسد، حالا بعد از گذشت چند ساعت از لایو او با  محسن افشانی  با انتشار یک توئیت نظر دنبال کنندگان صفحه اش را به خود جلب کرد.​

ریحانه پارسا  در توئیت خود ترامپ  و بایدن را به لایو خود و  محسن افشانی  دعوت کرده است! حال قرار است در این لایو چه گفته شود هنوز مشخص نیست. جالب اینجاست که در لایو دیشب ریحانه پارسا گفت که دنبال حاشیه سازی نیست و دیگران برای او حاشیه درست می کنند.

 

ریحانه پارسا

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/276j64