پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/13 15:24
کد خبر: 7168

سارا و نیکا بعد از پخش شدن عکس های نامتعارفشان در پایتخت حضور دارند؟

سرانجام توافقات نهایی جهت ساخت سریال پایتخت ۷ مابین مدیران سیما و تولیدکنندگان این سریال صورت گرفت و فصل جدید پایتخت وارد پیش تولید شد.

سرانجام توافقات نهایی جهت ساخت سریال پایتخت ۷ مابین مدیران سیما و تولیدکنندگان این سریال صورت گرفت و فصل جدید پایتخت وارد پیش تولید شد.


بیشتربدانید:خبر ازدواج ساره بیات با همسر میلیاردرش لورفت+عکس جنجالی


باید منتظر ماند و دید در این شرایط تولید پایتخت برای نوروز ۱۴۰۰ تا چه حد ممکن شدنی است و آیا پایتختی ها که این روزها پیش تولید فصل جدید خود را آغاز کرده اند، می توانند این سریال را به کنداکتور عید امسال برسانند یا خیر!!

 

سارا و نیکا بعد از جنجال عکس برهنه در استخر شانس حضور در پایتخت را دارند؟

حالا که صحبت ها و توافقات اولیه درخصوص ساخت فصل هفتم پایتخت انجام شده و گویا پیش تولید این مجموعه خاطرانگیز و پرطرفدار هم آغاز شده چند سوال ذهن مخاطبان را درگیر کرده است؟

اول اینکه سرانجام پایتخت شش چه شد؟ چرا قسمت های باقی مانده آن تولید و پخش نشد؟

دوم اینکه توضیح درباره سنکانس جنجالی پایتخت ۶ که کپی از فیلم قبل از انقلاب بود و واکنش هایی زیادی به همراه داشت و حتی رئیس سازمان صداوسیما هم قول پیگیری داد چه شد؟

 



 

سوم اینکه سارا و نیکا فرقانی بازیگران نوجوان این سریال که در سال ۹۹ این همه حواشی داشتند و از عکس برهنه و دوستی با چهره های اینستاگرامی در پایتخت ۷ حضور دارند یا خیر؟

چهارم اینکه تکلیف سعید آقاخانی و فصل سوم نون خ چه می شود و اگر قرار است پایتخت ۷ در نوروز ۱۴۰۰ پخش شود چه ضرورتی داشت در این ایام کرونایی تصویربرداری و ساخت آن انجام شود.



همچنین لازم است مسئولان صداوسیما در خصوص دستمزد بازیگران و بحث مالی پیرامون فصل هفتم این سریال شفاف سازی کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3w5mr3