چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/17 14:20
کد خبر: 8157

زمان دقیق پخش سریال "بچه مهندس"

احتمال ساخت سریال بچه مهندس ۴ (فصل چهارم بچه مهندس) از سوی عوامل و نویسنده و کارگردان، طبق تصمیم مدیران و بازخورد مخاطب در روزهای آینده میرود که در ادامه جزئیات و شرایط و زمان ساخت و تصویربرداری و زمان پخش “سریال بچه مهندس ۴” را در مجله حرف تازه میخوانید.

علی غفاری کارگردان درباره ادامه کار برای ساخت فصل های بعدی و ساخت فصل چهارم بچه مهندس را به بازخورد مخاطب و تصمیم مدیران عنوان کرد.

 


خبرداغ:مجموعه های ورزشی تا چه زمانی تعطیل هستند؟


 

آیا بچه مهندس ۴ ساخته میشود؟

علی غفاری گفت: از ابتدا قرار بود سریال بچه مهندس در سه فاز کودکی و نوجوانی و بزرگسالی ساخته شود، البته سه فصل ۱۵ قسمتی که در کل ۵۴ قسمت باشد.

اما به دلیل جذابیت ماجرای کودکی، ادامه سریال هم ساخته شد؛ پیشنهاد تلویزیون این بود که حالا که از کودکی شروع کردیم نوجوانی و جوانی جواد را هم داشته باشیم.

 

برنامه ای برای فصل چهارم بچه مهندس نداریم

در حال حاضر تصمیمی برای فصل چهارم نداریم، اما ساخت فصل بعد به بازخورد‌های مخاطبان و تصمیم مدیران بستگی دارد.

همچنین حسن وارسته نویسنده  سریال بچه مهندس ۳  اعلام کرد قصه سریال در این فصل تمام می شود.

ما قسمت دوم را با تم عشق به پایان رساندیم و با این تصمیم که جواد هدفی برای آینده‌اش دارد، وارد فصل ۳ شدیم و در این فصل سعی کردیم نبوغ جواد و درجه علمی او را به بیننده نشان دهیم.

وارسته در پاسخ به احسان بکایی مجری برنامه #۱۶۲ درباره ساخت فصل ۴ سریال گفت: قصه «بچه مهندس ۳» در این فصل به اتمام رسیده است اما ممکن است پتانسیل جواد به‌دلیل نخبگی، ماجراهای ۱۴۰۱ و اجتماعی را دنبال کند که البته این موضوع به اقبال عمومی و تصمیم مدیران صداوسیما دارد.

فصل اول “بچه‌مهندس” دسترنج سجاد ابوالحسنی است، قصه کودکان بی‌سرپرست که همیشه جذابیت دارد و همیشه جزو قصه‌های پرچالش و البته جذاب برای تبدیل به رمان سریال و فیلم سینمایی بوده است. مخاطب هم علاقه‌مند ترسیم دنیای کودکانه است؛ کاری به خوب بودن یا نبودن و بیننده داشتن و یا نداشتن این سریال ندارم، همیشه کودکان جادویی در جذب مخاطب دارند. حکایت نوزاد پسری که در یک شب بارانی توسط مادرش به یکی از مسئولین پرورشگاه سپرده می‌شود. هم کنداکتور رمضانی و هم قصه جذاب ابوالحسنی و کارگردانی با طمئنینه علی غفاری مزید بر علت شد تا فصل اول سریال دیده شود.

 

آیا سریال بچه مهندس 4 فصل چهارم بچه مهندس ساخته میشود؟

 


خبرداغ:ماجرای زندگی بخشیدن حاج قاسم سلیمانی به همسر شهید سعد!

 

عشق جواد جوادی و مژگان

نویسنده سریال “بچه‌مهندس” درباره رسیدن به مفهوم بالاتر عشق در فصل سوم، توضیح داد: عشقی که در  فصل دوم بچه مهندس  ایجاد کردیم برای فصل سوم به آن نیاز داشتیم. زمانی که در ۱۸ سالگی موقع خداحافظی جواد جوادی با مژگان، جواد موقع قول و قرار می‌گوید من می‌روم درس می‌خوانم و هدفگذاری‌اش برای همه تلاش‌ها رسیدن به محبوبش است. قرار است در این فصل به مفهوم بالاتری از عشق برسیم؛ البته بیشتر توضیح نمی‌دهم تا قصه‌مان لو نرود.

گفتنی است که دو فصل قبل این سریال در سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شد.  سریال بچه مهندس  ۱ در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ روی آنتن رفت. پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی‌پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی‌فر، حمید شریف‌زاده از بازیگرانی‌اند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یونا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری و روزبه حصاری از بازیگران جدید فصل سوم این سریال تلویزیونی‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3g7mn3