جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/14 17:30
اختصاصی شمانیوز؛
کد خبر: 2711

نخستین تصاویر لو رفته از گوشی OnePlus Nord + مشخصات

شرکت وان پلاس با انتشار تیزری یک دقیقه ای در پست اینستاگرامی خود ، از نخستین تصاویر گوشی میان رده OnePlus Nord رونمایی کرد.

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از تک‌رادار، شرکت تولیدکننده تلفن همراه هوشمند چینی وان‌پلاس بیشتر به‌خاطر تولید محصولاتی که دارای مشخصات پرچم‌دار اما قیمت پایین‌تر از رقبا هستند، شناخته می شود. گوشی‌های پرچم‌دار معمولا جزو گوشیهای گران‌قیمت محسوب می‌شوند اما وان‌پلاس گوشی‌هایی تولید می‌کند که علاوه بر طراحی مدرن،از قابلیت‌ها و سخت‌افزار رده‌بالا بهره برده و در عین حال با قیمتی پایین تر از رقبای خود روانه بازار می شوند.

دو گوشی  OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro  جدیدترین گوشی‌های این شرکت هستند که نسبت به قیمت خود در مقایسه با دیگر رقبا، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به تازگی این شرکت از رونمایی محصولی میان رده با قابلیت پشتیبانی از 5G خبر داده که به احتمال بسیار قوی OnePlus Nord نام گرفته است.

در مورد مشخصات این گوشی میان رده چینی اطلاعات کاملی در دست نیست اما به تازگی و با نزدیکتر شدن به عرضه رسمی OnePlus Nord این شرکت یک تیزر ویدیویی در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرده است که تصاویری از گوشی جدید را نشان می‌دهد. در این تیزر یک دقیقه ای تنها چند نما از تصاویر گوشی جدید قابل دیدن است یکی از نماها، زنی را نشان می دهد که گوشی OnePlus Nord را در جیب خود قرار داده است.

 

در یکی از شاتهای گرفته شده از فیلم که کمی تار شده است می توان نمای پشت گوشی ، رنگ جدید و نوع دوربین عمودی آن را تشخیص داد. بر اساس این تصاویر، قسمت پشتی OnePlus Nord  دارای یک دوربین بزرگ و باریک است اما مشخص نیست که آیا این یک دوربین سه گانه یا چهارگانه است. پیش تر درباره  دوربین اصلی بیان شده بود که وان پلاس میان‌رده، دارای چهار دوربین است، اما کمی بعد خبر از دوربین سه گانه به گوش رسید. متاسفانه در این تصویر مشخص نیست که کدام یک از این شایعات صحت دارد اما در کل می توان نتیجه گرفت که دوربین هایی که برای این مدل از وان پلاس در نظر گرفته شده است تنها ۶ دوربین خواهد بود.

نکته جالب اینجاست در برخی از تصاویر دیگر این فیلم، به نظر نمی رسد که صفحه نمایش کل گوشی را پوشانده باشد و در نگاهی دقیق تر می توان دکمه های ناوبری اندرویدی را در پایین صفحه مشاهده کرد. این در حالی است که بر اساس شایعات قبلی OnePlus Nord دارای صفحه نمایش تمام صفحه مجهز به دوربین های جلویی هستند.

 

 

اطلاعات درز شده از وان پلاس Nord

شرکت وان پلاس پیش از این تیزر نیز با انتشار عکس های متفاوت از محصول جدید خود ، بسیاری از کاربران را سردرگم کرده است اما آنچه که از تصاویر مشخص است مجهز  بودن وان پلاس Nord به یک دوربین سلفی دوگانه( شامل یک دوربین 32 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی) است. گفتنی است تمامی گوشی های هوشمند این کمپانی که از سال 2014 عرضه شده است تنها به یک دوربین سلفی مجهز بوده اند. بنابراین می توان به این نتیجه رسید که اولین گوشی هوشمند وان پلاس که به دو دوربین سلفی مجهز شده OnePlus Nord  خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی میان رده دردست نیست اما بر اساس اطلاعات درز شده قیمت این تلفن 500 یورو خواهد بود و از دوربینهایی همسطح گوشیهای "پرچمدار" بهره خواهد برد.

 

همچنین شایعه‌ها مبنی بر آن است که وان پلاس Nord تراشه 1000 مدیاتک را با یک تراشه اسنپدراگون 765 جایگزین کرده است و دارای  6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. درکنار این‌ها گفته می‌شود OnePlus Nord  از صفحه‌نمایش OLED با اندازه‌ی 6.55 اینچ و نرخ نوسازی (رفرش ریت) 90 هرتز استفاده می‌کند.

 

به گزارش شمانیوز، انتظار می رود OnePlus Nord در ماه ژوئیه در بازار اروپا (از جمله انگلستان) و هند عرضه شود.

 

 

منبع:شمانیوز

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kwjd3