دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/20 10:09
اختصاصی شمانیوز؛
کد خبر: 2874

انتشار تصویر جدید از وان پلاس نورد

شرکت وان پلاس بزودی از میان رده جدیدی موسوم به وان پلاس نورد رونمایی خواهد کرد که پیشتر گفته می شد وان پلاس زد نامیده می شود.

به گزارش شمانیوز به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت وان پلاس بزودی از میان رده جدیدی موسوم به وان پلاس نورد رونمایی خواهد کرد که پیشتر گفته می شد وان پلاس زد نامیده می شود.

این تلفن هوشمند از طراحی متفاوت نسبت به سری وان پلاس 8 برخوردار است و با مشخصاتی رده میانی از راه خواهد رسید. براساس تصویر تازه انتشاریافته، وان پلاس نورد دارای دوربین سلفی حفره ای دوگانه است که دو حسگر 32 و 8 مگاپیکسلی را دربرمی گیرد.

در بخش نمایشگر وان پلاس پنل امولد با نرخ نوسازی 90 هرتز و کیفیت FHD+ را تدارک دیده است. در سایر مشخصات باید به پردازنده اسنپدراگون 765جی، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 10 کیو، دوربین عقب 48/8/5/2 مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره کرد.

طراحی قسمت عقب وان پلاس نورد شباهتی به سایر مدل های موجود دارد. به شکلی که دوربین عقب چهارگانه عمودی در گوشه بدنه قرار گرفته است.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا در روزهای آینده رونمایی از وان پلاس نورد صورت گرفته و به شایعات پایان داده شود. زیرا تاکنون شایعه های بسیاری منتشر شده و نمی توان به شایعه های بی اساس اشاره کرد.

 

منبع:شمانیوز

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/275rn3