دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/20 10:22
اختصاصی شمانیوز؛
کد خبر: 2877

درگذشت مدیرعامل شرکت بزرگ فناوری تایوانی براثر سقوط

چارلزچیانگ مدیرعامل MSI به دلیل سقوط از ساختمانی در تایپه تایوان جان خود را از دست داد.

به گزارش شمانیوز به نقل از tomshw، چارلزچیانگ مدیرعامل MSI به دلیل سقوط از ساختمانی در تایپه تایوان جان خود را از دست داد. طبق اعلام نشریات تایوانی چیانگ از طبقه هفتم ساختمانی در منطقه Zhonghe تایپه سقوط کرده و جان باخته است. پس از این حادثه بدن مجروح مدیرعامل MSI به بیمارستان انتقال داده شد اما پزشکان اعلام کردند که او درگذشته است. علت سقوط آقای چیانگ هنوز مشخص نشده و پلیس تایوان مشغول بررسی شواهد است.

طبق گزارش نشریات تایوانی چیانگ از ژانویه سال ۲۰۱۹ بر کرسی مدیرعاملی MSI تکیه زده است. او پیش از این، مسئولیت نظارت بر تغییرات عملیاتی در واحد سخت افزار دسکتاپ این شرکت را بر عهده داشت. مدیرعامل MSI فارغ التحصیل دانشکده برق دانشگاه Jiao Tong بود و پیشتر در سمت مدیر کل واحد پلتفرم دسکتاپ MSI فعالیت می کرد.

چیانگ در سال ۱۹۹۹ به عنوان نایب رئیس واحد مهندسی به MSI ملحق شد. در سال ۲۰۱۰ او به سمت مدیرکلی واحد پلتفرم دسکتاپ این شرکت دست پیدا کرد و در نهایت در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹ بر کرسی مدیرعامل MSI تکیه زد.

شرکت Micro-Star International که بیشتر با نام MSI نزد کاربران شناخته می شود در سال ۱۹۸۶ میلادی در تایوان تاسیس شد. این برند تایوانی که در ابتدا در زمینه ساخت مادربرد و GPU فعالیت داشت در ادامه دامنه تولیداتش را گسترش داد و حالا محصولات دیگری نظیر پی سی، لپ تاپ، مانیتور و دیگر لوازم جانبی و سخت افزار کامپیوتری را نیز به مشتریانش عرضه می کند.

 

منبع:شمانیوز

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2amje2