چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/10 11:30
سریال نوش جان
کد خبر: 11116

همه چیز درباره سریال نوش جان

سریال نوش جان ماجرایی را که در حدود ۱۰۰ سال پیش و زمانی که مدرنیزاسیون در ژاپن شکوفا می‌شده است، را روایت می‌کند. این سریال داستان زندگی «میکو» زنی که در دوران «Taisho» و» Shōwa «زندگی می‌کند را بازگو می‌کند. او تلاش دارد در میان زنان ژاپنی بدرخشد و به یک الگوی موفق تبدیل شود.
 سریال ژاپنی جدید «نوش جان» (Gochisosan) به کارگردانی مشترک تاکافومی کیمورا، تتسویا واتانابه و یوشیهارو ساساکی ساخته شده و قرار است، برای نخستین بار روی آنتن شبکه تماشا رفته و از امروز ساعت ۱۹ از این شبکه پخش شود. این سریال جایگزین سریال «پاستا» خواهد شد. بینندگان «نوش جان» می‌توانند تکرار این سریال را در ساعات ۱، ۷ و ۱۳ روز بعد از شبکه تماشا به تماشا بنشینند.

به گزارش فرادید، سریال تلویزیونی «نوش جان» محصول کشور ژاپن و در سال۲۰۱۳ تولید شده، این سریال در ژانر درام بوده و کل داستان این سریال بیانگر سرگذشت زنی به نام «میکو» است که سعی دارد، در بین زنان ژاپنی الگو باشد. میکو که نقش اصلی مجموعه تلوزیونی نوش جان را ایفا می‌کند، فرزند پدر و مادری است که یک رستوران در توکیو را اداره می‌کنند.

او پس از مدتی ازدواج کرده و به همراه همسرش به اوزاکا نقل مکان می‌کند و اختلافات فرهنگی بین توکیو و اوزاکا را تجربه خواهد کرد. این سریال طی سال‌های گذشته در ۱۵۰ قسمت در ژاپن پخش شده بود، اما به دلیل مشخص نبودن زمان پخش این سریال از شبکه تماشا، مدت زمان هر قسمت فرق می‌کند، ممکن است براساس زمان بندی شبکه تماشا تعداد قسمت‌های «نوش جان» نیز تغییر کند.

از جمله بازیگران اصلی سریال «نوش جان» می‌توان به «آنه واتانابه»، «ماساهیرو هیگاشیده»، «نائومی زایزن»، «تایزو هارادا»، «کازوکو یوشیوکی» و ... اشاره کرد.

سریال شبکه تماشا
همه چیز درباره سریال نوش جان

سریال نوش جان ماجرایی را که در حدود ۱۰۰ سال پیش و زمانی که مدرنیزاسیون در ژاپن شکوفا می‌شده است، را روایت می‌کند. این سریال داستان زندگی «میکو» زنی که در دوران «Taisho» و» Shōwa «زندگی می‌کند را بازگو می‌کند. او تلاش دارد در میان زنان ژاپنی بدرخشد و به یک الگوی موفق تبدیل شود.

«میکو اونو» با بازی «آن واتانابه» در خانواده‌ای بزرگ می‌شود که پدر و مادر او عهده دار مدیریت یک رستوران در توکیو هستند. خانواده میکو، در این رستوران به پختن غذا‌هایی به سبک غربی‌ها مشغول بوده و میکو اونو نیز از کودکی در کنار خانواده اش در رستوران حضور داشته و آشپزی را نیز به خوبی به سبک غربی‌ها فرا گرفته است.

میکو اونو همزمان به تحصیل خود در دانشگاه نیز مشغول بوده و با یکی از همکلاسی‌های خود که در خانه او زندگی می‌کند، بعد از مدتی با هم ازدواج می‌کند. سپس میکو با همسرش به اوزاکا نقل مکان می‌کنند. او با علاقه‌ای که به آشپزی دارد، آن را ادامه می‌دهد؛ اما پس از مدتی جنگ جهانی دوم آغاز می‌شود.

پس از آغاز جنگ جهانی میکو اونو با مشکلات زیادی روبرو می‌شود چرا که او به عنوان مادر و همسر در اوزاکا زندگی می‌کند. مخاطبان این سریال طی پخش نوش جان شاهد اتفاقات غافلگیر کننده هستند و حدس زدن این که در آینده چه بر سر میکو اونو می‌آید، برخی اوقات کمی سخت خواهد شد. البته سریال نوش جان با پایان جذابی همراه خواهد بود.

سریال «نوش جان» به مدیریت دوبلاژ رزیتا یاراحمدی  دوبله شده است و همچنین گویندگانی همچون «غلامرضا مهرزادیان»، «افشین زی نوری «منوچهر زنده دل»، «امیر محمدصمصامی»، «حسین بیگی»، «فاطمه نیرومند»، «شراره حضرتی»، «معصومه آقاجانی»، «مهسا عرفانی» و ... در واحد دوبلاژ سازمان صداوسیما به دوبله این سریال پرداخته اند.

در این سریال بازیگرانی همچون آن واتانابه، ماساهیرو هیگاشیده، میابی ماتسورا، دایگو نیشیهاتا، تایسوکه نیشیکادو، کازوکو یوشیوکی، نائومی زایزن، تازیو هارادا، کای اینوواکی، ماسااومی کونودو، یوشیکو میازاکی، میدوریکو کیمورا، میتسوکی تاکاهاتا، یورا آراتا نوریکو (جوانی)، تاکاشی یاماناکا، تسویوشی مورو، تاکویا ایشیدا، ماساتو وادا و هانا تویوشیما به ایفای نقش می‌پردازند.

بازیگران سریال نوش جان
بیوگرافی ماساهیرو هیگاشاید

ماساهیرو هیگاشاید متولد ۱ فوریه ۱۹۸۸ در استان سایتاما، ژاپن بازیگر و مدل ژاپنی است. در سال ۲۰۱۲، او به عنوان بازیگر در فیلم درامی به نام The Kirishima Thing (اولین بار) به ایفای نقش پرداخت. هیگاشاید به عنوان مدل در نوزدهمین دوره تست شنوایی بدون انحصاری مردان و بدون دخالت در دبیرستان حضور یافته است.

این مدل و بازیگر ژاپنی پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، قصد داشت طراح طلا و جواهر شود به همین خاطر به تحصیل در مدرسه جواهرات پزداخته بود. او از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ به عنوان مدل در شوی لباس «یوجی یاماتا» فعالیت می‌کرد. ماساهیرو هیگاشاید در سال ۲۰۱۲ با حضور در فیلمی با نام اولین بار  که درباره دبیرستانی ژاپنی بود، وارد عرصه بازیگری شد.

سریال نوش جان قسمت
بیوگرافی آن واتانابه

آن واتانابه متولد ۱۴ آوریل ۱۹۸۶ در توکیو؛ مدل مد، بازیگر و خواننده ژاپنی است. او دختر کن واتانابه بازیگر سینما و همسر اول او یومیکو است. واتانابه در کار‌های مدلینگ خود را با نام «مکتب آن» شناخته می‌شود؛ در ۱ ژانویه ۲۰۱۵ با بازیگر ماساهیرو هیگاشاید ازدواج کرده بود.

واتانابه در ۱۶ مه ۲۰۱۶، دو دختر دوقلو و نیز در ۷ نوامبر ۲۰۱۷،   پسری به دنیا آورد. در ۲۳ ژانویه ۲۰۲۰، شوکان بونشون فاش کرد که شوهر واتانابه از سال ۲۰۱۷، زمانی که واتانابه سومین فرزندشان را باردار بود، با خانم اریکا کاراتا رابطه غیر همسری داشته است، که بعداً توسط آژانس Higashide تأیید شد.

در اول آگوست سال ۲۰۲۰، واتانابه طلاق خود را با هیگاشاید نهایی کرده بود، او وعده داد که واتانابه و همسرش برای مراقبت از کودکان خود  با هم همکاری خواهند کرد.

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pjw64