سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/06 18:33
تاتو زدن
کد خبر: 12085

عاقبت تاتو زن تایلندی در کلینیک غیرمجاز/ 1 سال زندگی با 4 ابرو!

یک زن جوان مجبور است پس از انجام عمل نادرست تاتوی ابرو بیش از یک سال با دو جفت ابرو روی صورت خود زندگی کند.

به گزارش ستاره پارسی : خالکوبی ابرو در سراسر جهان بسیار محبوب است. هنگامی که این عمل به درستی انجام شود، همه چیز عالی به نظر می رسد. اما متأسفانه یک زن 32 ساله تایلندی پس از تاتو ابرو، مجبور شده تا در وضعیتی ناخوشایند را تجربه کند. "نیپاپرون میکینگ"، به دلیل وقوع این اتفاق حدود یک سال در یک کابوس زندگی کرد.

میکینگ حدود یک سال پیش، در یک کلینیک زیبایی در استان رایونگ در شرق تایلند برای انجام تاتو ابروهایش 1500 THB (41 دلار) پرداخت کرد. این زن جوان که امیدوار بود با انجام تاتو ابرو، زیبایی بیشتری به دست آورد، اما در پایان شوکه شد.

در ابتدا کارکنان این کلینیک زیبایی به او قول دادند که روز بعد بدون دریافت هزینه ای دیگر، اشتباه خود را را برطرف خواهند کرد. در حالی که نیپاپرون بعد از قول کارکنان کلینیک کمی آرام شده بود اما روز بعد وقتی با درب بسته کلینیک مواجه شد وحشت تمام وجودش را گرفت.

تاتو زدن

این کلینیک دیگر هرگز باز نشد و این زن 32 ساله مجبور شد با چهار ابرو روی صورتش به زندگی ادامه دهد. این اتفاق اعتماد به نفس این زن جوان را تحت تأثیر قرار داد و او شروع به گذراندن زمان بسیار بیشتری در خانه کرد و از نشان دادن چهره خود به دیگران خجالت می کشید.

با این حال نیپاپرون میکینگ موفق شد با مراجعه به یک هنرمند خالکوبی کمی وضعیت صورتش را اصلاح کند.

میکینگ می‌گوید: «من دوران بدی را با چهار ابرو روی پیشانی‌ام گذراندم، اما خوشبختانه یک هنرمند خالکوبی جدید را پیدا کردم. با کمک این هنرمند، بالاخره توانستم به زندگی عادی بازگردم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mgky4