شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/22 06:33
تعطیلی | تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس شنبه و یکشنبه | تعطیلی مدارس تهران
کد خبر: 12636

جزئیات تعطیلی شنبه و یکشنبه تهران | شنبه و یکشنبه مدارس و ادارات تعطیل هستند؟

در شبکه های اجتماعی شایعه شده است که روز شنبه و یکشنبه بنا به درخواست وزیر نفت از معاون اول به خاطر کاهش مصرف انرژی تعطیل شده است که این خبر با اطلاعیه وزارت نفت ، تکذیب شد.

تعطیلی مدارس و ادارات برای خانواده ها بسیار اهمیت دارد. تعطیلی مدارس و ادارات در فصل سرد بیشتر رخ می دهد. تصمیم برای تعطیلی مدارس و ادارات بر عهده ریاست آموزش و پرورش همان استان و فرمانداری است چون هر استان با توجه به شرایطی مانند بارش شدید برف و باران، سیل، زلزله، آلودگی هوا و غیره باعث تعطیلی شود. بر این اساس در صورت نیاز به تعطیلی مدارس و ادارات در هر استان ، رئیس آموزش و پرورش آن استان و فرمانداری اخبار تعطیلی مدارس را اعلام می نمایند.

تعطیلی مدارس

جزئیات تعطیلی شنبه و یکشنبه تهران

در شبکه های اجتماعی شایعه شده است که روز شنبه و یکشنبه بنا به درخواست وزیر نفت از معاون اول به خاطر کاهش مصرف انرژی تعطیل شده است که این خبر با اطلاعیه وزارت نفت ، تکذیب شد.

نامه وزیر نفت به مخبر: تهران شنبه و یکشنبه تعطیل شود

یک منبع آگاه:  وزیر نفت در مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور برای جلوگیری از خاموشی و قطع سراسری برق و گاز، خواستار تعطیلی کامل روزهای شنبه و یکشنبه تهران شد.

تکذیب خبر درخواست وزیر نفت برای تعطیلی استان تهران

در پی انتشار خبر ضد و نقیض به نقل از برخی منابع مبنی بر مکاتبه وزیر نفت با معاون اول رئیس جمهور به منظور تعطیل کردن استان تهران در روزهای ‌شنبه و یکشنبه آینده به علت مصرف بی رویه گاز، این ادعا تکذیب می‌گردد.

شرکت گاز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

در پی انتشار خبر ضد و نقیض به نقل از برخی منابع آگاه مبنی بر مکاتبه وزیر نفت با معاون اول رئیس جمهور به منظور تعطیل کردن روزهای ‌شنبه و یکشنبه استان تهران به علت مصرف بی رویه گاز، ضمن تکذیب این خبر از سوی شرکت ملی گاز ایران، از همطونان درخواست می شود با توجه با افزایش چشمگیر مصرف گاز طبیعی در بخش‌های خانگی و تجاری به دلیل ورود سامانه سرد، فراگیر و ماندگار که اقصی نقاط کشور را فرا گرفته و دمای بسیاری از شهرها را به زیر صفر رسانیده است با مصرف بهینه گاز این شرکت را در تأمین پایدار گاز مورد نیاز هموطنان به ویژه در نقاط دور افتاده یاری رسانند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lvq63