جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/11 16:27
نرگس محمدی | نرگس محمدی و علی اوجی | تیپ نرگس محمدی
کد خبر: 13207

ویو زیبا از پنت‌هاوس شیک و لاکچری‌ نرگس محمدی و همسرش علی اوجی | خانه اشرافی نرگس محمدی حسادت برانگیز شد

در این تصویر ویو زیبای پنت‌ هاوس نرگس محمدی بازیگر معروف را مشاهده می کنید که در آن بارش برف را نشان می دهد.

نرگس محمدی  متولد فروردین ۱۳۶۲ در تهران است. نرگس محمدی  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. عشق و حال مجردی نرگس محمدی بدون شوهرش با بازی در سریال ستایش به شهرت دست یافت. نرگس محمدی  در سال ۱۳۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد. نرگس محمدی  دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

در این تصویر ویو زیبای پنت‌ هاوس نرگس محمدی بازیگر معروف را مشاهده می کنید که در آن بارش برف را نشان می دهد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی تلاش زیادی داشت تا بتواند حضور پر رنگی در تلویزیون داشته باشد او با نقش ستایش به شهرت رسید و خیلی زود توانست به یکی از شناخته شده ترین کاراکتر های نمایشی در صدا و سیما تبدیل شود. این سریال در سه فصل ساخته شد.

نرگس محمدی

اگر چه ستایش مهم ترین و شناخته شده ترین سریال نرگس محمدی است اما او در سریال ها و چند فیلم سینمایی حضور داشته است. او از جمله بازیگران احساسی و اهل سفر است و در جام جهانی برزیل همراه هنرمندان ایرانی به این کشور سفر کرد که در واپسین روزهای حضور هنرمندان در این کشور شایعه ازدواجش با سام درخشانی به شدت پیچید و هرگز مشخص نشد چرا این شایعه شکل گرفته است.

نرگس محمدی

به هر حال بعد از بازگشت از این سفر پر حاشیه سام درخشانی با بانویی دیگر ازدواج کردو نرگس محمدی که در دورهمی از نداشتن خواستگار گلایه کرده بود خیلی زود با علی اوجی هنرمند سریال در حاشیه ازدواج کرد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dggw4