جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/12 19:28
جشنواره تئاتر فجر
کد خبر: 13243

7عنوان برتر جشنواره تئاتر فجر به هنرمندان شیرازی رسید

مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره جشنواره تئاتر فجر با یکه‌تازی و موفقیت نمایش اسب‌قاتلین به کارگردانی سید محمد هادی هاشم زاده از شیراز به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره جشنواره تئاتر فجر با معرفی برترین های این دوره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیو برتری هنرمندان شیرازی به کار خود پایان داد.

این مراسم  با یکه‌تازی و موفقیت نمایش اسب‌قاتلین اثر کارگردان شیرازی و با کسب عناوین برتر در بخش صحنه‌ای طراحی چهره و گریم، طراحی و ترکیب صدا، گروه بازیگران، و رتبه اول کارگردانی و بهترین نمایش به مفهوم مطلق برگزار شد.

در بخش صحنه‌ای این جشنواره و طراحی چهره و گریم، از فاطمه فتحی زاده و همچنین در قسمت طراحی و ترکیب صدا نیز از علیرضا اصلاحی برای نمایش اسب قاتلین تقدیر شد.

 از همه مهمتر اینکه؛ جایزه ویژه هیات داوران به گروه بازیگران نمایش اسب قاتلین تعلق گرفت و بهترین نمایش به مفهوم مطلق نیز اسب قاتلین به کارگردانی سید محمد هادی هاشم زاده، اعلام شد و رتبه اول کارگردانی نیز به سید محمد هادی هاشم زاده برای همین نمایش اهدا گردید و رتبه اول بازیگری زن به مریم دهقانی با تقدیر از محمد امین محمدی برای نمایش هاراگیری، صورت گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vabp4