جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/16 09:04
میترا رفیع | حواشی میترا رفیع
کد خبر: 13320

پیام تبریک خاص گیلدخت

میترا رفیع، بازیگر نقش گلنار سریال گیلدخت با انتشار عکسی متفاوت برای روز مرد، به مخاطب خاصش این روز را تبریک گفت.

به گزارش ستاره پارسی: میترا رفیع متولد 12 آذرماه سال 1373 در تهران است. پدر میترا رفیع سال هاست که فوت کرده و دارای یک خواهر و خواهرزاده است. میترا رفیع در رشته تحصیلی بازیگری و نمایش تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشکده هنر تهران می باشد. میترا رفیع برای اولین بار در سن شش سالگی پا به عرصه هنر گذاشت و بعد از ورود به کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان با تشویق خانواده توانست خیلی زود و در سن 12 سالگی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر تک نفر نیاوران گردد. میترا رفیع هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.میترا رفیع به تازگی با بنقش آفرینی در سریال پرمخاطب گیلدخت به شهرت بسیاری رسیده است.

 

میترا رفیع بازیگر نقش گلنار در سریال پر مخاطب گیلدخت به مناسبت روز مرد عکسی را منتشر کرد و این روز را به مخاطب خاصش اینگونه تبریک گفت:

روزت مبارک

چرا که می شناسمت به دوستی و یگانگی

 

میترا رفیع

 

انتشار این عکس با دلنوشته احساسیش سبب بروز شایعات و واکنش هایی در فضای مجازی شد اما خبر موثقی از ازدواج میترا رفیع در دسترس نیست و خانم بازیگر خبر ازدواجش را تایید نکرده و تا کنون عکسی از همسرش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر نساخته است و نمیتوان گفت این عکس مربوط به کدام یک از اعضای خانواده اوست.

 

بیوگرافی کوتاه از میترا رفیع

نام:میترا

نام خانوادگی:رفیع

تولد:12 آذر 1373 تهران

پیشه:بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون

تحصیلات:فوق لیسانس بازیگری

 

میترا رفیع

 

درخشش میترا رفیع در تئاتر

میترا رفیع اولین تجربه بازیگری خود در جشنواره فجر را در 14 سالگی (سال 1387 ) با نمایشی به نام نقطه چین ها به کارگردانی امیرحسین شفیعی به دست‌آورد و در سال 1391 موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن تئاتر دانشگاهی و یک سال بعد جایزه بهترین بازیگر و کارگردان زن جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر را از آن خود نمود.

میترا رفیع بازیگری در تئاتر را با نمایش نامه های باغ آلبالو، مونولوگ کافه پولشری، اسب های پشت پنجره، دوزخ و نقطه چین ها تجربه کرده است.

 

میترا رفیع

 

کارگردانی میترا رفیع

میترا رفیع، علاوه بر بازیگری در تئاتر، تاکنون کارگردانی نمایش نامه های بکی شارپ، از این تاریکی، یه جوری مثل… را انجام داده است که نمایش یک جوری مثلِ … برای جشنواره پاکستان نیز دعوت شده بود.

 

میترا رفیع

 

ورود میترا رفیع به سینما

میترا رفیع سال 1396 با فیلم کلمبوس به‌صورت حرفه ای بازیگری در سینما را آغاز کرد و بعد از آن در فیلم کوتاه LADY و سینمایی من می ترسم و مجدلیه مقدس حضور موفقی داشت


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wek63