پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 - 14 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/18 05:46
لباس کودک
کد خبر: 13387

امسال عید، کوچولوها چی بپوشن؟ | امسال عید، لباس بچه چی مد شده؟ | لباس مناسب بچه ها برای شب عید چیست؟

امروزه والدین توجه ویژه ای به استایل کودکانشان دارند. ایده های شیک برای لباس عید بچه ها به والدین کمک میکند تا بهترین لباس را برای فرزندانشان انتخاب کنند.

به گزارش ستاره پارسی:  با فرا رسیدن فصل بهار یکی از دغدغه های والدین تهیه لباس برای فرزندان کوچکشان است. بسیاری از کسانی که به تازگی پدر و مادر شده اند، تجربه چندانی در انتخاب لباس کودک ندارند. اگر شما هم جزو این دسته از والدین هستید، این بخش به شما کمک می کند، بهترین ها را برای کوچولوهای دلبندتان انتخاب کنید.

 

پیراهن چین دار

اگر فرزندتان دختر است، می توانید برای اینکه در عید امسال زیبا و خوشتیپ به نظر برسد، برای او پیراهن بخرید. استایل پیراهن چین دار کوتاه با رنگ بهاری، جوراب شلواری و رویه آستین بلند یا آستین سه ربع برای کودک در این سن مناسب بوده و می‌تواند مانع از احساس سرما شود. یک جفت کفش عروسکی تکمیل کننده خوبی برای این استایل خواهد بود.

 

لباس کودک

 

پیراهن و شلوار جین

برای عید می توانید از ست اسپرت استفاده کنید. فرقی نمی کند کودک شما پسر باشد یا دختر، این ست بسیار زیبا برای کودک در عید نوروز مناسب است. ترکیب شلوار جین و تی‌شرت برای کودکان مناسب اسـت.

اگر به فکر انتخاب یک شلوار مناسب و خوش‌ترکیب هستید، حتما یک شلوار جین انتخاب کنید و آن را با پیراهن و یا یک تی‌شرت ست کنید. شلوار جین با بندینک با یک ژاکت سورمه‌ای ترکیبی زیباست. برای تکمیل این ست می‌توانید از یک جفت کفش اسنیکرز استفاده کنید.

 

تیشرت و شلوارک

در روزهای گرم بهاری می توانید برای فرزندتان، شلوارک بپوشانید. ست تیشرت و شلوارک احساس راحتی بیشتری به بچه‌ها می دهد.اگر متوجه شدید هوا خنک است، می‌‎توانید از طریق پوشاندن جوراب شلواری رنگی از کودک در برابر سرما مراقبت کنید.کفش عروسکی یا کفش تخت بندی برای تکمیل شلوارک، جوراب شلواری و تی شرت ایده‌آل خواهد بود.

 

ست کژوال

استایل کژوال یا غیر رسمی امسال برای کودکان هم ترند شده است. اگر می خواهید به یک میهمانی غیر رسمی بروید و در عین حال می خواهید که کودکتان در لباسی که به تن دارد احساس راحتی کند، استایل کژوال را امتحان کنید. این استایل، به دلیل راحتی و کاربردی بودن آن، برای کودکان بسیار مناسب است.

 

لباس کودک

 

لباس های طرحدار

استفاده از پارچه های طرحدار یکی دیگر از ایده هایی که طراحان برای لباس کودکان در عید به کار می گیرند. طرح های راه راه، گلدار، خال خالی و… می توانند یک لباس ساده را از این رو به آن رو کنند و به آن هیجان بدهند. بنابراین اگر می خواهید استایل کودکتان را از سادگی در آورید، لباس های راه راه و گلدار، طرح های حیوانات و کارتونی، ارتشی، طرح های لوگویی و... برای کودک بخرید.

 

پلیور

آب و هوا در بهار متغیر است و برخی بچه ها حاضر نیستند به همین زودی‌ها از بلوزهای گرم زمستانی ‌دل بکنند؛ شما می توانید برای این فصل یک پلور ظریف بخرید، پلوری که رنگ و لعابش با رنگ ست آنها جور باشد.و به او بگویید روی تی‌شرتش این پلیور را بپوشد.

 

کاپشن

اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید، برای دید و بازدید نوروزی کاپشن، کاپشن یک انتخاب خوب است؛ مخصوصا وقتی با یک جین آبی همراه شود. سعی کنید کاپشنی برای کودک بخرید که سبک و تا حدودی نازک باشد.

 

لباس کودک

 

بلوز و دامن پفکی

دخترها عاشق لباس‌های پفی هستند، پس برای ساخت یک استایل زیبا برای فرزندتان یک دامن دخترانه توری پف‌دار یا دامن پیلی دار و رنگی انتخاب کرده و بسته به رنگ دامن، سراغ انتخاب رنگ بلوز آستین سه ربع یا آستین کوتاه بروید. برای تکمیل این ست می توانید یک جفت کفش عروسکی یا کتانی آل استار ساق بلند و یک کت اسپرت را هم به این استایل اضافه کنید.

 

نکات مهم برای خرید لباس بچه گانه در عید نوروز

به سایز کودک خود توجه کنید و لباس خیلی تنگ یا گشاد نخرید.

برای لباس‎هایی روزمره کودکتان بیش اندازه هزینه نکنید، ممکن اسـت بعضی از لباس‌ها زودتر بـه بچه‌ها تنگ شوند.

لباس‌هایی کـه بیش از حد دکمه و زیپ دارند انتخاب نکنید.

لباس‌هایی با کمرکشدار و پارچه‌های کشی مناسب‌تر هستند.

بعد از چهار سالگی برای خرید لباس بچه، از او نظرش را بپرسید

برای خرید لباس نوزادی، الیاف نخی و نرم را انتخاب کنید.

موقع خرید لباس بچه بـه این توجه کنید کـه بـه آسانی بتوان پوشک بچه را عوض کرد، نباید لباس طوری باشد که برای عوض کردن پوشک همه ی لباس‌هایش را دربیاورید.

موقع خرید لباس بچه، اگر بین دو سایز شک داشتید همیشه سایز بالاتر را انتخاب کنید.

برای حفظ سلامتی نوزادها و بچه‌ها باید لباسهای نو پیش از پوشیدن، شسته شوند.

لباس کودکان عکس چاپی قهرمان‌های فیلم‌ها یا کارتون‌های مشهور را نداشته باشد، زیرا رفتارهای خشن این قهرمان‌ها باعث می‌شود خشونت در نظر کودکان امری عادی تلقی شود.

پوست بچه‌ها حساس و لطیف است پس در انتخاب جنس لباس‌شان دقت کنید.

هنگام خرید کفش قبل از هر چیز باید به فکر راحتی پاهای کوچولوی بچه‌ها در آنها باشید.

از کفش ها و صندل هایی استفاده کنید که چسبی با حالت ارتجاعی باشند تا پای کودک را آزار ندهند.

به هیچ عنوان کفش پاشنه دار پای فرزند خود نکنید زیرا احتمال آسیب پا زیاد است.

لباس‌هایی که برای فصل بهار کودکان خریداری می‌شود، باید دارای رنگ روشن بوده و از موادی تهیه شده باشد که تنفس را برای بدن این نوزادان کوچک، آسان کند.

لباسی را انتخاب کنید که دوخت آن تمیز بوده و زیپ و دکمه ها به راحتی باز و بسته شوند تا خود کودک بتواند به راحتی و آسانی لباس را بر تن کند.

در فصل بهار خرید البسه چند لایه کار بسیار خوبی است، چون درجه حرارت هوا در طول این فصل متغیر است.

در آخر یک پدر و مادر علاقمند به شیک پوشی حتما باید استایل و فرم بدن کودک خود را بشناسد. زیرا سایز و فرم اندام های بدن و شناسایی رنگ پوست و چشم و حالت صورت همه در انتخاب لباس کودک موثر هستند.

برای تکمیل کردن استایل کوچولوهایتان از کوله‌پشتی سبک و رنگی، کلاه خلبانی، عینک دودی و اکسسوری های دیگر استفاده کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2oo7g2