جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/26 18:33
رنگ موی 1402
کد خبر: 13658

سال ۱۴۰۲ چه رنگی مویی مده؟

با تغییر سال و آمدن سال جدید رنگ سال و معیارهای زیبایی و ترندهای آرایشی برای رنگ موی جدید معرفی می شود.

به گزارش ستاره پارسیهر سال با توجه به تغییر رنگ سال و معیار های زیبایی ترند های آرایشی و رنگ موهای جدید معرفی خواهند شد. ما قصد داریم رنگ مو سال ۱۴۰۲ را معرفی کنیم در پایان شما می توانید بهترین رنگ مو برای عید ۱۴۰۲ را بیابید و با یک انتخاب درست به روز ترین و درخشان ترین فرد یک جمع باشید.

بلوند پلاتینی

رنگ موی پلاتینی همیشه پر طرفدار بوده است . همه اینها به این دلیل است که یک نوع رنگ بسیار متفاوت از رنگ های دیگر است. این تکنیک شامل استفاده از عوامل سفید کننده، تونرها، ماسک های آبرسان پودرهای شیمیایی و مقدار زیادی پراکسید هیدروژن است. پوست‌های سرد که به پوست‌های روشن یا گلگون نیز معروف هستند، به خوبی با این رنگ مو هماهنگ می‌شوند. اگر پوست روشنی دارید این رنگ را به عنوان رنگ مو سال ۱۴۰۲ به شما پیشنهاد می کنیم.

رنگ موی بلوطی

رنگ موی بلوطی  در واقع یک رنگ قهوه ای با تناژ قرمز یا نارنجی است و فقط تیره تر است و می تواند در تناژ های مختلف باشد. و به همین دلیل است که می تواندبا تمام رنگ های پوست به خوبی ترکیب می شود. این یک رنگ تا حدودی برای همه مناسب است. اما لازم به ذکر است که در پوست های سرد، کنتراست بسیار زیبایی ظاهر می شود. از این رنگ به عنوان بهترین و طبیعی ترین رنگ مو برای عید ۱۴۰۲ نیز یاد می شود.

رنگ مو بلوند

رنگ موی بلوند از همیشه از پر طرفدار ترین ها بوده که انواع مختلفی هم دارد رنگ موی بلوندی که برای رنگ مو سال ۱۴۰۲ انتخاب شده است. بلوندی است که بین بلوند اسکاندی و بلوند دارچینی می باشد . این رنگ بسیار خاص و زیباست اما اگر درباره اینکه به شما می آید یا خیر تردید دارید می توانید از تکنیک هایلایت کردن مو استفاده کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ja8e4