جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/27 04:46
حوادث | مرگ مشکوک | مرگ خاموش
کد خبر: 13665

مرگ خاموش و نا معلوم در تهران | مرگ همزمان زن و مرد جوان در نیاوران + تصاویر

زن و مرد جوان براثر گازگرفتگی در خانه‌ای در نیاوران به کام مرگ فرو رفتند.

به گزارش ستاره پارسی: ساعت 12 ظهر چهارشنبه بیست و ششم بهمن‌ماه، مأموران 123 کلانتری نیاوران در تماس تلفنی با محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک زن و مرد جوان را در خانه‌ای در محدوده میدان نیاوران گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی، امدادگران اورژانس و مأموران ایستگاه شماره 61 آتش‌نشانی شهرداری تهران راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند.

تیم تحقیق در محل حادثه با جسد زن و مرد میانسالی مواجه شدند که براثر گازگرفتگی فوت کرده بودند؛ همچنین مرد جوان دیگری در خانه حضور داشت که توسط آتش‌نشانان زنده پیدا شد و به بیمارستان برای سیر مراحل درمان منتقل شد.

 

مرگ خاموش

 

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت این 3 زن و مرد جوان دچار گازگرفتگی شدند و یکی از بستگان آنها هنگامی که درب خانه را باز کرده با اجساد مواجه شده و موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده است.

با دستور محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، اجساد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و محل حادثه پلمب شد همچنین تحقیقات در رابطه با علت این حادثه مرگبار ادامه دارد.

 

مرگ خاموش

 

/منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qvjp2