جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/27 06:43
سایپا| فروش فوری سایپا
کد خبر: 13677

حراج سایپا بدون قرعه کشی به مناسبت عید مبعث| خبر مهم برای مردم

جدیدترین شرایط ثبت نام سایپا و پیش فروش ویژه به مناسبت عید سعید مبعث بدون محدودیت و قرعه‌کشی از روز سه شنبه مورخ ۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

غول نارنجی جاده مخصوص در این طرح فروش خود تنها سایپا SE ۱۵۱ (وانت پراید) را عرضه خواهد کرد. این خودروی تجاری سبک با مبلغ نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد. نکته قابل توجه در این طرح فروش فوق العاده این است که خودروسازی سایپا برای این دور از طرح فروش خود نیاز به داشتن حساب وکالتی و واریز وجه را برای متقاضیان حذف کرده است. برداشتن حساب وکالتی از سوی خودروسازی سایپا در حالیست که واریز وجه به حساب وکالتی از سوی سیاست گذار خودرویی به شرکت های خودروساز دیکته شده بود و خودروسازان موظف بودند به منظور شناسایی مشتریان واقعی واریز وجه را به حساب وکالتی را از متقاضیان خود بخواهند. بنابراین مشتریانی که قصد خرید وانت پراید را دارند می توانند بدون باز کردن حساب وکالتی هم برای خرید این خودروی کار اقدام کنند. این طرح فروش از ساعت ۱۴ روز ۲۵ بهمن ماه سال جاری در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. وانت پراید در این طرح فروش تنها با رنگ سفید عرضه می شود و خودروسازان انتخاب رنگی دیگری ندارند. شرایط ثبت نام در این طرح فروش فوق العاده همانند طرح های پیشین خواهد بود./

 

همچنین در نمایشگاه تحول صنعت خودرو که در شهریور ماه امسال برگزارشد خودرو ۴۴M معرفی شد که تحقیق و توسعه آن با همکاری ایران‌خودرو در شرکت سایپا سیتروئن ادامه دارد، این خودرو قرار است با همان پیشرانه پژو سیتروئن در نظر گرفته شده برای آریا مجهز شود. مراحل داخلی سازی این پیشرانه با مشارکت ایران خودرو و سایپا ادامه دارد و در حال حاضربیش از ۵۰ درصد مراحل داخلی سازی آن انجام شده است.

موتور داخلی سازی شده ۱.۶ لیتری پژو سیتروئن ۱۶۵ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ تیوتن متر تولید می کند همچنین دارای یک موتور دوقلو توربو شارژ است.

مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ های جذاب جهت انجام تست های مختلف مونتاژ و آماده شده است.

علیرضا مصدقی با بیان مطلب فوق افزود: با هماهنگی شرکت های سازه گستر، مگاموتور، پلاسکوکار، قالب های صنعتی و سایپا آذین قطعات مونتاژی این خودرو تهیه شده است.

او افزود: یکی از اقدامات ویژه برای تریم این خودرو، طراحی و ساخت قالب های کاملا جدید آن توسط شرکت معتبر خارجی بود که قطعات نمونه طراحی شده در اواسط آبان وارد کشور شد.

مصدقی تاکید کرد: تولید این خودروهای VP با استفاه از قطعات اصلی برای بررسی آخرین مشکلات احتمالی انجام می شود که در صورت وجود، بررسی و رفع شود.

مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا با بیان اینکه در بین مشتریان و جامعه تنوع رنگ خودرو به دلایل مختلف به شدت کاهش یافته و درصد بالایی از محصولات به رنگ های سفید،مشکی، نوک مدادی و نقره ای محدود شده است گفت: برای ایجاد تغییر این روند سعی شده در رنگ آمیزی این خودروهای VP از رنگ های متنوع استفاده شود.

سایپااو افزود: با توجه به اینکه اذهان عمومی بیشتر روی رنگ های یکسان شکل گرفته در تولید این خودروها از رنگ های خانواده سبز، آبی، قهوه ای و قرمز با ترکیبات جذاب استفاده که تنوع بالایی ایجاد شده و مورد استقبال کارشناسان قرار گرفته است.

مصدقی تصریح کرد: تمامی رنگ آمیزی خودروها در سالن های رنگ سایپا و با اپلیکیشن اعمال رنگ توسط فرآیندهای تولیدی انجام شده تا در صورتی که در آینده نیاز باشد بتوانیم از رنگ های متنوع در داخل سایپا که با فرآیندهای استاندارد و بر اساس نظر مشتریان است تولید و عرضه کنیم.

او افزود: با توجه به اینکه در دنیا برای تیپ های مختلف یک خودرو استاندارد رنگ تعریف می شود، سعی داریم برای تیپ های تولیدی این خودرو، استاندارد رنگی تعریف شود. البته رنگ خودروها به درخواست مشتریان تولید و عرضه خواهد شد.

مصدقی گفت: خوشبختانه تولید خودروهای VP با کمترین اشکالات انجام شده و نشان دهنده این است که اکثر طراحی انجام شده بر روی کاغذ، در اجرا هم نتیجه مناسبی داده است البته اگر اشکالی هم مشاهده شود جزو ماهیت طبیعی پروژه و قابل رفع است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ajke2