یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/28 10:51
زیبایی | زیبایی پوست | زیبایی پوست زنان چینی
کد خبر: 13753

راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت! | زنان چینی بای زیبایی پوست خود په کار میکنند؟

در ادامه میپردازیم به 6 راز زیبایی پوست زنان چینی برای دانستن این راز همراه ما باشید.

به گزارش ستاره پارسی: زنان چینی پوست زیبایی دارند! شفاف، بی عیب و نقص و صاف؛ و موهایی مشکی و لخت! هرچند زیبایی پوست آن‌ها می‌تواند ژنتیکی باشد اما خوب همه چیز هم به ژنتیک بر نمی‌گردد و مراقبت از پوست، روش‌های درمانی و سبک زندگی زنان چینی هم نقش بسیار پررنگی در زیبایی پوست‌شان دارد. اکثر آن ها از روش‌های مراقبتی طبیعی برای مو و پوست‌شان استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید در مورد راز زیبایی پوست زنان چینی بدانید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

 

راز زیبایی پوست زنان چینی، جوانسازی پوست

زنان چینی برای جوانسازی پوست، از پودر صدف استفاده می‌کنند. این ماسک صورت برای درخشندگی پوست استفاده می‌شود. برای تهیه آن پودر صدف را با عسل و زرده تخم مرغ مخلوط کنید و سپس روی صورت بمالید. استفاده از این مخلوط روی صورت نه تنها به کاهش التهاب کمک می‌کند، بلکه تحریکات پوستی را نیز تسکین می‌دهد.

 

برای حفظ جوانی پوست

مردم چین به میزان زیادی چای سبز می‌نوشند. آن‌ها از چای سبز برای کاهش وزن نیز استفاده می‌کنند. چای سبز سرشار از کاتچین است، نوعی آنتی اکسیدان که خاصیت ضد پیری دارد. این نوشیدنی به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک می‌کند. دم کردن چای سبز خیلی مهم است.

روی چای سبز آب داغ بریزید و بگذارید 2 تا 3 دقیقه دم بکشد. برای خوش طعم شدن این دمنوش گیاهی می‌توانید عسل و لیمو ترش نیز اضافه کنید.

 

راز زیبایی پوست زنان چینی: پوست شفاف و صاف

زنان چینی به داشتن پوست بی عیب و نقص و درخشان معروف هستند. برای رسیدن به چنین پوستی از خمیر برگ نعناع استفاده می‌کنند. وقتی این خمیر را روی پوست خود بمالید، بلافاصله رنگ چهره شما روشن می‌شود. نعناع را برای پوست‌تان امتحان کنید و از نتیجه شگفت زده شوید.

راز زیبایی پوست زنان چینی

استفاده از تونرهای طبیعی

راز زیبایی پوست زنان چینی آب برنج است. اگر می‌خواهید پوست را تغذیه کنید پس آب برنج مصرف کنید. مقداری برنج را داخل یک کاسه آب خیس کنید و هم بزنید، تا زمانی که آب آن سفید شیری رنگ شود. آب برنج را در یخچال نگهداری کنید . به عنوان تونر با پد پنبه روی صورت خود بمالید. این تونر طبیعی تاثیر فوق العاده ای روی پوست دارد. به علاوه، هم سالم و هم ارزان است. آب برنج 3 تا 4 روز قابل نگهداری است و سپس باید مجددا آن را آماده کنید.

 

کاهش چین و چروک با ماسک سفیده تخم مرغ!

زنان چینی پوستی نرم، صاف و لطیف دارند. آن‌ها از ماسک سفیده تخم مرغ برای پوست صورت خود استفاده می‌کنند تا پوست درخشان و کشیده داشته باشند.

سفیده تخم مرغ قابض است و منجر به سفت شدن پوست می‌شود. برای این ماسک سفیده تخم مرغ را روی پوست بمالید و بگذارید خشک شود و بعد از 20 دقیقه صورت‌تان را با آب خنک آبکشی کنید.

راز زیبایی پوست زنان چینی

خلاص شدن از شر پف صورت

راز زیبایی پوست زنان چینی ماساژ است. زنان چینی به شدت به ماساژ دادن اعضای بدن خود برای تقویت گردش خون اعتقاد دارند. ماساژ صورت در فرهنگ چینی برای کاهش پف و بازسازی سلولی رایج است. می‌توانید از مراحل زیر به عنوان راهنما برای ماساژ صورت استفاده کنید:

از گوش شروع کنید و به سمت استخوان ترقوه حرکت کنید.

پوست را با حرکات دایره ای به سمت بالا مالش دهید. از کشیدن و کشش پوست خودداری کنید.

به سمت چانه و استخوان فک حرکت کنید.

سپس کل ناحیه را با حرکات رو به بالا ماساژ دهید. پوست را هرگز به سمت پایین نکشید.

برای رفع پف زیر چشم از غلتک (Olay) یا انگشت حلقه استفاده کنید. پوست زیر چشم خیلی ظریف است. کشیدن و کشش باعث ایجاد چین و چروک بیشتر دور چشم می‌شود. همچنین اگر می‌خواهید تاثیر ماساژ روی صورت خود را ببینید، باید هر 15 روز یک بار این کار را انجام دهید.

 

کلام پایانی

راز زیبایی پوست زنان چینی همین چند نکته ساده بود که با پیروی از آن‌ها شما هم جذاب تر، جوان تر و زیباتر خواهید شد.

با این حال قبل از دنبال کردن این راهنمای مراقبتی به این نکات دقت کنید:

قبل از استفاده از هر ماده ای روی صورت یک پچ تست انجام دهید.

ماساژ صورت باید به صورت حرکت دایره ای انجام شود.

سویا و قارچ را در رژیم غذایی خود بگنجانید. رژیم غذایی خوب پایه ای برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. 65 تا 75 درصد وضعیت سلامتی بدن شما به غذا بستگی دارد.

برای سم زدایی و داشتن پوستی درخشان می‌توانید، آب میوه بنوشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ajey2