پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/29 09:52
حوادث | سرقت | دزدی
کد خبر: 13776

شگرد عجیب دزدی که باورکردنی نیست! | شگرد عجیب سارق حرفه‌ای در سرقت از شرکت‌های خصوصی تهران

فرمانده پایگاه یازدهم پلیس آگاهی از دستگیری یک سارق حرفه‌ای که از برخی شرکت‌های خصوصی تهران به روشی عجیب سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش ستاره پارسی:  سرهنگ کارآگاه رضا حاتمی؛ فرمانده پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی از شرکت‌های خصوصی تهران بخصوص مرکز شهر، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، یک مرد جوان به شرکت‌ها برای مصاحبه کاری به عنوان استخدام سرایدار مراجعه کرده و پس از مذاکره اولیه به بهانه اینکه مدارک هویتی خود را نیاورده است، مجدداً به قصد آوردن مدارک به شرکت برگشته و خود را به پرسنل آنجا به عنوان سرایدار جدید معرفی و اقدام به سرقت اموال کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات تخصصی، هویت  متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند مرد جوان در سال 94 به جرم سرقت به زندان رفته‌ است.

سرهنگ کارآگاه حاتمی عنوان کرد: کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی در گام بعدی با روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را ردیابی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: متهم پس از انتقال به پایگاه یازدهم در تحقیقات به جرم خود مبنی بر 50 فقره سرقت از شرکت‌ها در تهران اعتراف و مالباختگان در مواجه حضوری وی را به عنوان سارق شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه 3 مالخر پرونده نیز شناسایی و دستگیر شدند،  افزود: در بررسی‌های بیشتر نیز مشخص شد، متهم به شرکت‌های زیادی در تهران دستبرد زده و اموال مسروقه را در کیسه مشکی کرده و به عنوان زباله به بیرون از شرکت انتقال داده است.

سرهنگ کارآگاه حاتمی با بیان اینکه متهم، طعمه‌های خود را از صفحه آگهی‌های روزنامه‌ها شناسایی کرده است،  خاطر‌نشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی پایگاه یازدهم پلیس آگاهی متذکر شد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

 

/منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39yjw4