جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/06 12:13
معرفی فیلم و سریال | معرفی فیلم و سریال ترسناک
کد خبر: 13968

معرفی بهترن فیلم ها و سریال های ترسناک سال 2023 | بهترین فیلم ها و سریال های زامبی محور جهان کدام است؟

فیلم‌ها و سریال‌های زامبی محور زیادی هر ساله منتشر می‌شوند. فهرستی از بهترین فیلم ها و سریال های زامبی و تمام دوران برای شما تهیه شده است.

به گزارش ستاره پارسی: بسیاری از فیلم‌های ترسناک با محور جن و احضار روح برای خیلی از فیلمبازان تکراری شده است. در دهه‌های اخیر، فیلم‌ها و سریال‌های زامبی محور از محبوبیت بیشتری برخوردارند. زامبی، واکر، مردگان متحرک زد، و یا هرچیز دیگری که آن‌ها را خطاب کنید؛ در دو دهه اخیر فیلم‌ها و سریال‌های زیادی در رابطه با زامبی‌ها ساخته شده‌اند و طرفداران بسیار زیادی نیز داشته‌اند.

 

سریال مردگان متحرک یکی از سریال‌هایی بود که تحول بزرگی در دنیای زامبی‌ها ایجاد کرد و باعث شد طرفداران زامبی‌ها بیش از پیش شوند. بهترین فیلم های زامبی محور 2022 در کنار بهترین سریال های زامبی محور 2022 از آثاری هستند که در میان دیگر فیلم‌های 2022 خواهند درخشید.

اگر شما نیز علاقه زیادی به فیلم‌ها و سریال‌های زامبی محور دارید و یا در انتظار اکران بهترین فیلم های زامبی و بهترین سریال های زامبی هستید، این نوشتار برای شما است.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

ترسناک ترین فیلم های زامبی

Knock At The Cabin

کارگردان : ام. نایت شایامالان

بازیگران : دیو باتیستا، روپرت گرینت، جاناتان گراف

Knock At The Cabin، نام جدیدترین اثر ام نایت شیامالان است که نام تجاری پیچیده‌ی خود را بار دیگر در سال 2023، به پرده‌ی سینما کشاند. این فیلم، اقتباسی از یک رمان ترسناک به اسم The Cabin at the End of the World ساخته شده و در سوم فوریه اکران می‌شود. این فیلم، به عنوان یکی از مهیج‌ترین آثار فیلم‌های تهاجم به خانه روایت می‌شود که در فضای زامبی محور رخ می‌دهد.

فیلم «در کابین را بزن» اثری ناامیدکننده نیست و فیلمی به شمار می‌رود که به ما یادآور می‌شود چرا ام نایت شیامالان یکی از بزرگترین کیمیاگران سینمای معاصر محسوب می‌شود. این اثر، نمونه‌ای عالی از فیلمسازی شیامالان است.

این فیلم، داستان یک مردی است که در حین تعطیلات، به همراه خانواده‌اش توسط غریبه‌های مسلح گروگان گرفته می‌شوند که از خانواده‌اش می‌خواهند که برای جلوگیری از آخرالزمان تصمیم بگیرند. شاید بشود گفت از جدیدترین فیلم های زامبی محور 2023 که در دنیای آخرالزمانی رخ می‌دهد همین فیلم است.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

The Visitor from the Future

نام فارسی: بازدید کننده آینده

کارگردان: فراچویس دسکراکس

ستاره ها: فلورنت درین، آرناود دوکرت، انیا باروکس

ژانر: اکشن، علمی تخیلی، ترسناک

آلیس، یک دختر جوان، به ساخت یک نیروگاه هسته‌ای که توسط پدرش، یک معاون ساخته شده است، اعتراض می‌کند. پس از آن است که یک بازدیدکننده عجیب و غریب آنها را در سال 2555 می‌برد، آینده‌ای ویران شده توسط انفجار مرکز تولید می‌شود.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

Hotel Transylvania: Transformania

نام فارسی: هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا

کارگردان: درک درایمون، جنیفر کلوسکا

ستاره ها: سلنا گومز، برایان هال، اندی سامبرگ

ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویی

شاید انیمیشن هتل ترانسیلوانیا درباره گسترش زامبی‌ها در جهان و یک فاجعه آخرالزمانی نباشد، اما نمی‌توان انکار کرد که زامبی‌ها در این انیمیشن بی‌تاثیر بودند. هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا چهارمین قسمت از مجموعه انیمیشن‌های هتل ترانسیلوانیا است که درباره یک هتل سرشاز از هیولاهای مختلف از جمله زامبی‌ها است.

سلنا گومز در قسمت چهارم این انیمیشن برای ایفا نقش شخصیت ملویس بازگشته است. بی‌شک هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا بهترین فیلم زامبی 2022 در ژانر کودک است!

در طول جشن صد و بیست و پنجمین سالگرد هتل ترانسیلوانیا، میویس از برنامه‌های دراکولا برای بازنشستگی و واگذاری هتل به او و جانی خبر می‌دهد. او به جانی می‌گوید که قصد دارد هتل را بازسازی کند و او با هیجان این را به دراکولا می‌گوید.

دراکولا که نگران خراب‌کردن هتل توسط جانی است، به او دروغ می‌گوید که یک نوع «قانون املاک و مستغلات هیولا» وجود دارد که فقط به هیولاها اجازه می‌دهد صاحب هتل شوند و جانی را ناامید می‌کند.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

Carter

نام فارسی: کارتر

کارگردان: بیونگ گیل جیونگ

ژانر: اکشن و دلهره‌آور

فیلم کارتر راجع به مأموری به نام کارتر است که در اتاق یک هتل بین راهی بیدار می‌شود اما چیزی در مورد خودش یا حتی نامش به خاطر نمی‌آورد. او که هیچ خاطره‌ای از گذشته خود ندارد، به دل مأموریت خطرناکی فرستاده می‌شود.

او باید هنگام فرار از مرگ که سایه به سایه به دنبالش است، هویت خود را کشف کند و بفهمد چگونه سر از اینجا درآورده و این صدای مرموزی که در گوشش او را کارتر صدا می‌زند کیست؟

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

Shakespeare’s Mummy

نام فارسی: مومیایی شکسپیر

کارگردان: آدام بوستر

ستاره ها: جسیکا آمبوهل، مایکل بران، اسکات اینس

ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی

بالاتر ذکر کردیم که انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا بی‌شک بهترین فیلم زامبی 2022 در ژانر کودک است؛ اکنون قرار است در رابطه با یکی دیگر از بهترین فیلم های زامبی 2022 بگوییم که داستان آن در رابطه با چند کودک است.

چند کودک که در یک جشن دوستانه پیتزا سفارش داده‌اند، به ناگهان یک دست مومیایی را در پیتزایشان پیدا می‌کنند. در ادامه آن‌ها باید از زامبی‌های مومیایی مصری فرار کنند و یاد می‌گیرند که برای فرار کردن از رامبی‌ها، ابتدا باید یکدیگر را ببخشند.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

86 Zombies

نام فارسی: زامبی 86

کارگردان: دیوید کولیهان، رون دی بندتو

ستاره ها: تونی دوون، جولیا پارکر، آرون کینسر

ژانر: ترسناک

در ادامه لیست فیلم های زامبی سال جدید به فیلمی می‌رسیم که کمی حال و هوای شرایط قرنطینه امروزی را نیز به همراه دارد. فیلم زامبی 86 درباره افرادی است که تمام سعی خود را می‌کنند تا جلوی شیوع یک بیماری زامبی را بگیرند.

در این وضعیت همه‌گیری، آن‌ها از بازگشایی مغازه‌ها جلوگیری می‌کنند تا یک قصاب اجازه نداشته باشد تنها برای چند کیلو فروش بیشتر جان خودش و دیگران را به خطر بیاندازد. در پی یک ویروس باستانی و کشنده در هالووین، یک پیشخدمت و همکارانش باید با انبوهی از مردم شهر زامبی روبه‌رو شوند و یک قدم جلوتر از قصابی باشند که برای یک کیلو گوشت بازگشته است.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

Final Cut

نام فارسی: برش نهایی

کارگردان: میشل آزاناویسوس

ستاره ها: رومن دوریس، برنیس بژو، گرگوری گادبوا و فینگان اولدفیلد

ژانر: ترسناک، کمدی

این فیلم به کارگردانی میشل آزاناویسوس ساخته شد و در واقع بازسازی فیلم ژاپنی تکه ای از مردگان (One Cut of the Dead) محصول 2017 است. همه چیز برای یک گروه فیلمبرداری کوچک که یک فیلم زامبی کم هزینه را فیلمبرداری می‌کنند، زمانی که توسط زامبی‌های واقعی مورد حمله قرار می‌گیرند، بد پیش می‌رود.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

Zombivli

نام فارسی: زامبیولی

کارگردان: آدیتیا سارپوتدار

بازیگران: امی وا، وایدهی پاراشورامی و لالیت پرابهاکار

ژانر: اکشن، علمی تخیلی

ویشواس (لالیت پرابهاکار) یک رهبر محلی آتشین اهل جاناتا ناگار است که به شدت به جامعه خود افتخار می‌کند و به هر کسی که به ساکنان جامعه او تهمت می‌زند اعتراض می‌کند. او در حمل یک مرد بیمار به بیمارستان کمک می‌کند، اما بیمارستان را مملو از افرادی می‌بیند که علائم مشابهی دارند. بیماران به دارو پاسخ نمی‌دهند و بیمار با تلو تلو خوردن از بیمارستان خارج می‌شود و رفتار زامبی از خود نشان می‌دهد.

این فیلم به زبان ماراتی ساخته شده و ژانری ترسناک، کمدی و درام دارد. زامبیولی درباره یکی از حومه‌های بمبئی به نام دامبیولی است و داستان یک زوج طبقه متوسط جامعه و مردی فقیرنشین اما قهرمان را روایت می‌کند که شهر آنها با ویروسی زامبی آلوده شده است و حال باید تلاش کنند تا خود و شهر را نجات دهند.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

Zomblogalypse

نام فارسی: آخرالزمان زامبی

کارگردان: هانا بانگارد، تونی هیپول، مایلز واتس

ستاره ها: اندرو دان، آندرینا کارول، جوآن میچل

ژانر: کمدی، ترسناک

فیلم آخرالزمان زامبی یک اقتباس از مجموعه سریال اینترنتی است. داستان این فیلم، وضعیت سه بازمانده را بازگو می‌کند که مجبورند در یک فاجعه آخرالزمانی، به بقا بپردازند و جان خود را نجات دهند.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

Unhuman

نام فارسی: غیر انسان

کارگردان: مارکس دانستان

ستاره ها: برایان تجو، بنجامین وادزورث، اوریا شلتون و الی گالو

ژانر: کمدی، ترسناک، معمایی

اتوبوس گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی در سفری تصادف می‌کند. روابط این دانش‌آموزان در این ماجرا مورد آزمایش قرار می‌گیرد. آن‌ها متوجه می‌شوند توسط مهاجمی تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. آن‌ها به یک باره در شرایطی قرار می‌گیرند که باید برای زنده‌ماندن تلاش کنند.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

Fear the Walking Dead

از مردگان متحرک بترسید یک سریال تلویزیونی آمریکایی در سبک زامبی آخرالزمانی، پسا-آخرالزمانی و درام است که توسط رابرت کرکمن و دیو اریکسن ساخته شده و اسپین‌آف و پیش‌درآمدی بر سریال مردگان متحرک است. ای‌ام‌سی در ۹ مارس ۲۰۱۵ قسمت آزمایشی سریال را تأیید کرد و سفارش ساخت ۲ فصل از سریال را داد. این سریال قرار است به سریال اصلی یعنی مردگان متحرک ارتباط پیدا کند.

شبکه AMC امروز چند تصویر از فصل هشتم سریال فیر د واکینگ دد منتشر ساخت و همزمان اعلام کرد این آخرین فصل از اسپین‌آف مردگان متحرک خواهد بود.

فصل اول شامل ۶ قسمت و فصل دوم شامل ۱۵ قسمت است. پخش فصل اول سریال از ۲۳ اوت ۲۰۱۵ از شبکهٔ ای‌ام‌سی آغاز شده‌است. پخش فصل دوم، از ۴ آوریل ۲۰۱۶ از شبکهٔ ای‌ام‌سی آغاز شد که شامل ۱۵ قسمت بود.

فصل‌های سوم، چهارم و پنجم سریال، هر کدام در ۱۶ قسمت در طی سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ پخش شدند. در فصل چهار و فصل پنجم وفصل ششم سه بازیگر از مردگان متحرک به این اسپین آف ملحق می‌شوند در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۱، کار تولید فصل ۶ سریال، به‌پایان رسید. فصل ۷ فصل هفتم از مردگان متحرک بترسید، از روز شنبه ۱۷ اکتبر ۲۰۲۱ از شبکه ای ام سی پخش شد؛ این فصل نیز ۱۶ قسمتی است.

 

ترسناک ترین سریال های زامبی

 

Resident Evil

نام فارسی: اقامتگاه شیطان

کارگردان: اندرو داب

ستاره ها: الا بالینکسکا، تامارا اسمارت، سیانا آگوندون

ژانر: ترسناک

Resident Evil یک مجموعه‌ی تلویزیونی اکشن ترسناک آمریکایی است که توسط اندرو داب برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال، بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی به همین نام توسط کپکام ساخته شده است.

این دومین اقتباس تلویزیونی این فرنچایز پس از مینی سریال انیمیشنی تاریکی بی نهایت (2021) و سومین اقتباس لایو اکشن پس از مجموعه فیلم‌های مشابه آن است. بر خلاف مجموعه بازی‌ها، این مجموعه در دنیای خودش روایت می‌شود، اما داستان سری بازی‌های ویدیویی را به‌عنوان پس‌زمینه و اساس آن نشان می‌دهد.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

Army of the Dead: Lost Vegas

نام فارسی: ارتش مردگان: لاس وگاس

کارگردان: نامشخص

ستاره ها: تیگ نوتاروا، نیا، چالوترا، ونسا هاجنز

ژانر: انیمیشن، اکشن، جنایی

فیلم محبوب ارتش مردگان، در سال 2022 دارای یک اسپین آف خواهد شد. این اسپین آف ارتش مردگان: لاس وگاس نام دارد و داستان آن درباره شخصی به نام اسکات و خدمه او است که تمام تلاششان را برای نجات تمام کسانی که دوسشان دارند در روز های اول شیوع ویروس زامبی در لاس وگاس، می‌کنند. یکی از بهترین سریال های زامبی نتفلیکس 2022 که باید دید همین سریال است.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

The Last of Us

نام فارسی: آخرین از ما

کارگردان: نیل دراکمن، کریگ مازین

ستاره ها: پدرو پاسکال، بلا رمزی، نیک آفرمن

ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

جول و الی، زوجی که به دلیل سختی‌های وحشتناک جهانشان ارتباط محکمی با یکدیگر دارند، مجبورند دست به هرکاری بزنند تا زنده بمانند. آن‌ها مجبورند برای بقا از آمریکا در زمانی پس از شیوع ویروس وحشتناک زامبی، عبور کنند.

فیلم آخرین از ما یک اقتباس از یک بازی ویدیویی به همین نام است. بازی ویدیویی آخرین ما جزو بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ به شمار می‌رود و برنده جوایز متعددی نیز می‌باشد. بعید نیست که سریال آخرین از ما همانند نسخه بازی ویدیویی‌اش تبدیل به بهترین سریال زامبی 2023 شود.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

Resident Evil: Infinate Darkness

نام فارسی: رزیدنت اویل

کارگردان: نامشخص

ستاره ها: لنس ردیک، تتیانا گایدارمفو، اوسی توتو

ژانر: اکشن، ترسناک، علمی تخیلی

تقریبا پس از گذشت سه دهه از شیوع ویروس بیماری زامبی به نام T، اسرار شرکتی فاش می‌شود که در تولید این ویروس نقش داشت. سریال رزیدنت اویل نیست دقیقا همانند آخرین ما، از یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ اقتباس شده است.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

All of Us Are Dead

نام فارسی: تمام ما مرده‌ایم

کارگردان: نامشخص

ژانر: ترسناک، درام، فانتزی

یکی دیگر از بهترین سریال های زامبی 2022 سریال تمام ما مرده‌ایم است. داستان این سریال در یک مدرسه روایت می‌شود که تبدیل به محل انفجاری برای شیوع ویروس زامبی است. دانش‌آموزان گیرافتاده باید برای راه خروج مبارزه کنند یا تبدیل به یکی از مردگان شوند.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

The Walking Dead

نام فارسی: مردگان متحرک

کارگردان: فرانک دارابونت

ستاره ها: اندرو لینکلن، نورمن ریدوس، ملیسا مک براید

ژانر: درام، وحشت، دلهره آور

ریک گرایمز، معاون کلانتر مورد اصابت یک گلوله قرار می گیرد و به کما می رود. هنگامی که او از خواب بیدار می شود، خود را در یک آخرالزمان زامبی می‌بیند. او که هنوز نمی‌داند چه کاری باید انجام دهد، تصمیم می گیرد تا خانواده اش را پیدا کند. پس از پیدا کردن خانواده‌اش، به گروهی می‌پیوندند و رهبری آن را برعهده می‌گیرد.

گروهی که ریک گرامیز به آن می‌پیوندد، سعی می‌کنند تا زنده بمانند، غذا پیدا کنند و مکانی برای زندگی بیابند. تقریباً تمام طرفداران سریال، با سریال معروف مردگان متحرک آشنا هستند. سریالی که جهانی تازه در سبک زامبی خلق کرد و جهان‌ را عاشق زامبی‌ها کرد.

 

معرفی فیلم و سریال ترسناک

 

Valley of the Dead

نام فارسی: دره مردگان

کارگردان: خاوید ریز کالدرا، آلبرتو دی تورو

ستاره ها: میکی اسپاربه، آئورا گاریدو، لوئیس کالجو و آلوارو کروانتس

ژانر: اکشن، زامبی

در سال ۱۹۳۸، در طول جنگ داخلی اسپانیا. پس از ظهور زامبی‌ها در نتیجه استقرار جنگ بیولوژیک توسط نازی شوتزستافل بر روی ساکنان یک دهکده کوچک، نیروهای جمهوری‌خواه و فرانکوئیست خود را مجبور می‌کنند که به‌طور موقت با یکدیگر متحد شوند تا با زامبی مقابله کنند. ماجرای فیلم در جنگ داخلی اسپانیا اتفاق می‌افتد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wo686