پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/24 07:15
مسی | لیونل مسی | همسر مسی | همسر رونالدو | جورجینا
کد خبر: 14342

دعوای همسر مسی و همسر رونالدو بر سر زیبایی جنجال به پا کرد | آنتونلا زیبایی اش را به رخ جورجینا کشید

آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی با انتشار تصویری از استایل شیک و منحصر به فردش بار دیگر زیبایی اش را به رخ کاربران فضای مجازی کشیده است.

به گزارش ستار پارسی :  آنتونلا همسر لیونل مسی فوق ستاره محبوب دنیای فوتبال، یکی از برجسته ترین و پولساز ترین مدلینگ های کشور آرژانتین است.

البته در چند سال اخیر شهرت و محبوبیت گسترده مسی سبب شده که همواره اغلب کاربران همسر او را با جورجینا نامزد رونالدو مقایسه کنند.

اما به عقیده اغلب کاربران نکته متفاوتی که باعث تمایز بین آنتونلا و جورجینا شده، سادگی و بی حاشیه بودن همسر مسی در فضای مجازی است.

 

همسر مسی

 

 

چرا که همسر کاپیتان تیم ملی آرژانتین حتی در رسمی ترین و‌ لاکچری ترین مراسم های مهم دنیا با استایلی شیک و‌ ساده و چهره ای طبیعی ظاهر می شود.

در همین راستا منتشر شدن تصویر تازه ای از تیپ آنتونلا در مراسم بهترین های فیفا در پاریس بازتاب گسترده ای در میان مخاطبان این مدل مطرح داشته است.

هر چند برخی دیگر از کاربران هم اعتقاد دارند آنتونلا همیشه اینگونه نبوده، بلکه بعد از چندین عمل جراحی زیبایی به چهره کنونی اش رسیده است.

 

پیشنهاد عجیب مسی به سعودی‌ها برای رفتن به الهلال

باشگاه الهلال عربستان از ۳ ماه گذشته به دنبال جذب لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن است.

باشگاه سعودی در چند ماه گذشته جلساتی را با مسی و پدر این بازیکن داشته تا رضایت آنها را برای انتقال به لیگ عربستان را کسب کند.

در جدیدترین خبر در این زمینه نشریه «الوئام» عربستان درباره جزئیات مذاکره اخیر باشگاه الهلال با مسی پرده برداشت و نوشت: مسی در آخرین مذاکره با الهلال درخواست عجیبی کرده است.

قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از الهلال درخواست دستمزد سالیانه ۲.۲ میلیارد ریالی( بیش از ۲ تریلیون) کرده و این درخواست نجومی مسئولان الهلال را وارد شوک کرده است.

رونالدو ۳ ماه پیش با دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو به النصر عربستان پیوست. پروژه سعودی ها برای جذب ستارگان فوتبال همچنان ادامه دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ra79m