جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/27 08:01
جنا اورتگا | جنا اورتگا بازیگر ونزدی | سریال ونزدی
کد خبر: 14415

جنا اورتگا سریال ونزدی را با خاک یکسان کرد | بازیگر نقش ونزدی انتقاد شدیدی به این سریال کرد!

جنا اورتگا: بیشتر تمرکز سریال ونزدی باید بر روی ترسناک بودنـش باشد، نه مسائل عاشقانه

به گزارش ستاره پارسیجنا اورتگا  متولد 27 سپتامبر 2002 در آمریکا است. جنا اورتگا فارغ التحصیل یک کالج خصوصی در کالیفرنیا بوده که بازیگری را 10 سالگی آغاز کرد. جنا اورتگا با سریال جین باکره شناخته و با سریال ونزدی به اوج شهرت رسید. جنا اورتگا با 151 سانتی متر قد و 48 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ نیز حضور دارد. جنا ماری اورتگا (Jenna Ortega) روز 5 مهر 1381 در کواچلا ولی در صحرای پالم، کالیفرنیا در خانواده ای پر جمعیت به عنوان فرزند چهارم به دنیا آمده است

 

جنا اورتگا: بیشتر تمرکز سریال ونزدی باید بر روی ترسناک بودنـش باشد، نه مسائل عاشقانه: به نظر می رسد که قرار است در فصل دوم سریال محبوب ونزدی (Wednesday)، شخصیت اصلی این سریال را مستقل تر ببینیم؛ یا حداقل این اتفاقی است که «جنا اورتگا» بازیگر نقش ونزدی دوست دارد برای شخصیتـش بیوفتد. این بازیگر اخیراً در «برنامه امشب با اجرای جیمی فلن» حضور پیدا کرده است و در این گفتگو اعلام کرده است که دوست دارد تمرکز این سریال بیشتر بر جنبه ترسناکـش باشد تا عاشقانه اش که در ادامه با جزئیات بیشتر صحبت های او را بررسی می کنیم.

 

این بازیگر در صحبت هایش گفته است: ما اتاق نویسنده های فصل دوم رو راه انداختیم. به نظرم بخوایم یکم جنبه ترسناک سریال رو بالاتر ببریم و بعد ونزدی رو از موقعیت عاشقانه بیرون بیاریم و بزاریم آدم خودش باشه و سرگرم کارای جنایتکارانه اش.

 

پیش از این می دانستیم که جنا اورتگا بدون این که با تیم نویسندگان سریال مشورتی بکند، دیالوگ های خودش را تغییر می داده است چون علاقه ای نداشته است که شخصیتـش وارد مسائلی شود که دختران عادی به آن ها فکر می کنند. مثلاً روابط عاشقانه و یا لباس هایش.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۱ هیچ اطلاعات دیگری درمورد این فصل به بیرون درز پیدا نکرده است و احتمالاً باید مدت زیادی صبر کنیم تا ببینیم تیم نویسندگان به حرف های ستاره سریال گوش کرده اند یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2oaa8v