دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/06 03:30
ازدواج پنهانی | ازدواج پنهانی خانم بازیگر | آیشواریا رای | ازدواج عجیب آیشواریا رای | ازدواج پنهانی آیشواریا رای
کد خبر: 14594

خانم بازیگر با ازدواج پنهانی اش جنجال به پا کرد! | ماجرای ازدواج پنهانی و عجیب این خانم بازیگر چه بود؟

آیشواریا رای هنر پیشه معروف هندی قبل از ازدواج با پسر آمیتا باچان، آبیشک باچان ازدواج دیگری هم داشته که این روزها لو رفته و در رسانه ها خبر ساز شده است.

به گزارش ستاره پارسی: اگر شما هم پی گیر زندگی شخصی سلبریتی های خارجی باشید حتما خبر ازدواج آیشواریا رای ، قبل از ازدواج با پسر  آمیتا باچان  سوپراستار بالیوود را شنیده اید اما اینکه ماجرای این ازدواج چه بود و چقدر حقیقت داشته، ممکن است برایتان همچنان سوال باقی مانده باشد.

عقاید و خرافات خاص مردم هند، از گذشته تا به امروز دلیل تعجب بسیاری از مردم جهان و عامل بسیاری از اتفاقات عجیب و غریب بوده است و این خرافات دقیقا ازدواج اول " آیشواریا " را به نوعی بخود گره زده است.

سال 2006 شایعه ازدواج " آیشواریا " با یک درخت، بر سر زبان ها افتاد. ازدواجی که پس از گذشت بیش از 15 سال از آن همچنان به صورت یک مسئله ی روشن نشده باقی مانده است اما یک روزنامه نگار در مورد پشت پرده ی این ازدواج حقایقی را منتشر کرد که در این بخش خواهید خواند.

 

آیشواریا رای

 

ازدواج آیشواریا با یک درخت به دلیل نحسی!

خبرنگار روزنامه DNA هندوستان در این مورد گفت:طبق گفته ی نزدیکان خانم بازیگر، " آیشواریا " به دلیل سیاره ماه تولدش نحسی دارد و این میتواند به سلامت و طول عمر همسرش آسیب بزند.

در واقع " آیشواریا " جزو افرادی است که سیاره ی ماه تولدشان مریخ است و این افراد در طالع بینی هندی نحس محسوب میشوند و به آنها " مانگلیک / maanglik " گفته می شود و به همین دلیل ازدواج با او باید با اجرای مراسم خاص سنتی انجام میشد و او پیش از ازدواج با همسر آینده اش، ابتدا بایستی با یک درخت که فقط باید از نوع درخت موز می بود، ازدواج میکرد.

برای اجرای این رسم و باور قدیمی، " آبیشک باچان و آیشواریا رای " به یک معبد در شهر مشهور " واراناسی " رفتند تا سنت قدیمی اجرا شده و آنها شرایط ازدواج با هم را پیدا کنند. خبرگزاری های بسیاری برای روشن شدن این خبر، از " آمیتا باچان " و حتی " آیشواریا " در این باره سوال کردن اما هیچ یک از آنها این خبر را نپذیرفته و آن را یک شایعه دانستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4y88vj