جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/11 12:30
کد خبر: 14732

«فریده» در «نون. خ» با عکس هایش دوباره خبرساز شد / فریده «نون خ» در کنار همسر هنرمندش

نسرین مرادی برای نخستین بار در فصل اول سریال «نون خ» در نوروز ۹۸ به بازیگری پرداخت و پس از موفقیت‌های کسب شده، در فصل دوم این سریال در سال ۹۹ دوباره به تلویزیون بازگشت. همچنین، او در نوروز ۱۴۰۲ نیز در فصل چهارم این سریال حضور داشت و با بازی در این سریال، توانست محبوبیت و شهرت خود را به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای، حفظ کند.

تصاویر بازیگر نقش «فریده» در سریال « نون خ » و همسرش به طور گسترده ای در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. نسرین مرادی، بازیگر ایرانی محبوب، در سال ۱۳۵۵ در تبریز به دنیا آمد و اصالتاً ترک زبان است. او دو بار ازدواج کرده و از همسرش اول، یک پسر به نام «علی‌رضا» دارد.

نسرین مرادی برای نخستین بار در سریال «نون خ» در فصل نوروز ۹۸ به بازیگری پرداخت و پس از موفقیت‌های کسب شده، در فصل دوم این سریال در سال ۹۹ دوباره به تلویزیون بازگشت. علاوه بر این، نسرین مرادی در فصل چهارم این سریال نیز در نوروز ۱۴۰۲ حضور داشت و با بازی در این سریال، توانست محبوبیت و شهرت خود را به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای، حفظ کند.

کامبوزیا پرتوی در ۱۸ اسفند ۱۳۳۴ در رستم‌آباد گیلان زاده شد. کامبوزیا پرتوی اولین بار با خانم فرشته صدرعرفایی بازیگر و عروسک گردان ازدواج کرد که طلاق ختم شد سپس در سال ۱۳۹۶ با نسرین مرادی بازیگر نسرین در نون خ ازدواج کرد.

۳ آذر ۱۳۹۹ کامبوزیا پرتوی ۶۵ ساله بعلت ابتلا به کرونا درگذشت. تفاوت سنی بین این دو هنرمند بالای ۲۰ سال میباشد.

عکس‌های خبرسازِ بازیگر نقش «فریده» در «نون. خ»

عکس‌های خبرسازِ بازیگر نقش «فریده» در «نون. خ»

عکس‌های خبرسازِ بازیگر نقش «فریده» در «نون. خ»

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ekkq6