جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/15 03:46
قتل | درگیری | درگیری برای 200 هزار تومن | جنایت در تهران
کد خبر: 14838

قتل بخاطر ۲۰۰ هزار تومان در تهران! | جنایت بخاطر مصرف شیشه

در ادامه این مطلی شهاد خبری دلخراش قتیل یک نفر خواهید بود.

به گزاش ستاره پارسی: مصرف الکل و مواد مخدر ممکن است باعث کاهش کنترل عقلانیت و عملکرد کارکنان ماهر در برخورد با موقعیت‌های پرخطر شود. در برخی موارد، این کاهش کنترل ممکن است منجر به انجام اعمال خشونت‌آمیزی شود، از جمله قتل . در واقع، آمارها نشان می‌دهد که بیشتر جرائم قتل با اثر الکل و مواد مخدر در ارتباط هستند. بنابراین، مصرف شیشه و سایر مواد مخدر باید بسیار جدی گرفته شود و باید به شدت پیشگیری شود تا جلوی این جرائم خشونت‌آمیز گرفته شود.

 

در تاریخ بیستم فروردین ماه سال جاری، ساعت 20، ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی در یک تماس تلفنی، مرگ یک جوان در یک درگیری در جنوب تهران را به وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، گزارش کردند.

با اطلاع از این اتفاق، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی همراه با قاضی جنایی پایتخت به محل حادثه اعزام شدند. در اینجا، آن‌ها با جسد یک جوان حدود ۲۸ ساله روبرو شدند که در حال کارتن‌خوابی بود و از ناحیه کمر خود به دلیل یک ضربه چاقویی دچار آسیب شده بود و به قتل رسیده بود.

تحقیقات میدانی کارآگاهان از صحنه وقوع جرم ادامه داشت تا اینکه فردی که قتل را لحظه به لحظه مشاهده کرده بود، به تیم جنایی گفت قاتل را می‌شناسد و این مرد جنایتکار از گذشته با مقتول درگیری داشته که همین موضوع منجر به جنایت شده است.

با انتقال  جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت متهم مخفیگاه وی را با اقدامات اطلاعاتی در کمتر از 24 ساعت ردیابی کردند و با دستور قاضی جنایی موفق به دستگیری مرد جنایتکار شدند.

 

گفتگو با متهم

چند سال است که موادمخدر مصرف می‌کنی؟

20 سال دارم و 3 سال قبل شروع به مصرف شیشه کردم.

مقتول را از کجا می‌شناختی؟

مقتول از دوستانم بود که او هم کارتن‌خواب بود.

درگیری سر چه بود؟

200 هزار تومان پول که مقتول از جیب من سرقت کرد.

قتل چگونه رخ داد؟

در حال مصرف شیشه بودیم که مقتول ناگهان 200 هزار تومان از جیب من سرقت کرد و قصد داشت تا فرار کند اما من از ناحیه کمر یک ضربه چاقو به او زدم.

بعد چه شد؟

پس از اینکه روی زمین افتاد و غرق در خون شد، من ترسیدم و فرار کردم که خیلی زود بازداشت شدم.

با دستور وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

/منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3n99ox