چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/27 16:09
کد خبر: 15245

تغییر شغل ناگهانی و غیرمنتظره خانم بازیگر و سوپرمدل معروف!

کارا دلوین، سوپرمدل معروف 30 ساله اهل بریتانیا، پس از ترک کردن اعتیاد، در راستای یک مسیر شغلی جدید قرار گرفته و از صنعت مد و فشن دور خواهد شد.

کارا دلوین ، سوپر مدل معروف، امیدوار است بتواند یک مدرسه باز کند و در آن به مردم درباره‌ی موضوعات مهم آموزش دهد. او که فعالیت خود را در صنعت مد و فشن از سنین پایین آغاز کرده بود، می‌خواهد شغل جدیدی را امتحان کند. کارا دلوین قرار است به زودی یک پروژه جدید راه‌اندازی کند و افراد را به سوی یک زندگی سالم‌تر تشویق کند.

این سوپر مدل 30 ساله، سبک زندگی مجلل خود با هواپیماهای شخصی و مهمانی‌های لوکس را با آموزش دادن به مردم برای کمک به کره زمین عوض خواهد کرد. کارا دلوین تصمیم دارد تا زندگی به شیوه سبز را برای کمک به کره زمین و سالم نگهداشتن آن برای نسل‌های بعدی را به مردم بیاموزد.

مدرسه زیست محیطی خانم سوپرمدل!

کارا دلوین پروژه آنلاینی به نام Earthed را راه اندازی کرده است.  گفته می‌شود این پروژه شامل مدرسه‌ای برای آموزش مردم در مورد مسائل زیست محیطی خواهد بود.

منبعی نزدیک به این ستاره اعلام کرده است: «کارا به شدت به این پروژه علاقه مند است. او از راه اندازی Earthed بسیار هیجان زده است. کارا این پروژه را با کمک خیریه Initiative Earth، آغاز کرده است. پروژه Earthed شامل سخنرانی‌هایی از چهره‌های مشهور در این زمینه خواهد بود. کارا اطمینان خاطر دارد که همه چیز تحت پوشش قرار گرفته است. از رشد سبزیجات تا کمک به مردم برای درک اینکه چه کارهاییی می‌توانند به آن‌ها کمک کند تا سبک زندگی متفاوتی را تجربه کنند.»

گمان می‌رود کارا این پروژه را در ماه جدید رسماً راه‌اندازی کند. درست دو سال پس از آغاز فعالیت خیریه‌اش با Initiative Earth در آوریل سال 2021.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xqonl