جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/29 16:15
ستاره معصومی | همسر مهدی قایدی | عکس ستاره معصومی
کد خبر: 15343

ستاره معصومی چهره بدون آرایشش را نشان داد | همسر مهدی قایدی بدون آرایش + عکس

در صفحه شخصی اینستاگرام خود، ستاره معصومی، همسر مهدی قائدی، با انتشار تصویری از خود در یک باشگاه ورزشی، ظاهر بدون آرایش خود را به نمایش گذاشته است.

ستاره معصومی، یکی از شخصیت‌های مشهور فضای مجازی است که شهرت بسیار زیادی پس از ازدواج با مهدی قائدی به دست آورده است. البته در سال ۹۸، خبر ازدواج این زوج برای مدت‌ها یکی از جنجال‌بازترین خبرهای محافل ورزشی بود. اختلاف سن ۷ ساله‌ی بازیکن تیم استقلال با همسرش باعث تعجب اغلب هواداران او در آن مقطع شده بود.

اما اکنون مدتی است که همسر مهدی قایدی از حاشیه های عجیب و پر سر و صدا فاصله گرفته و با وسواس بیشتری در فضای مجازی فعالیت می کند‌.

ونمایی عجیب ستاره معصومی از چهره طبیعی و بدون آرایش اشالبته این محتاط بودن ستاره معصومی ظاهرا به مهدی قائدی هم سرایت کرده چرا که این روزها بدون حواشی یکی از ستاره های لیگ برتر فوتبال است.

در همین راستا حالا ستاره معصومی به تازگی تصویر متفاوتی را از خودش در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

 
 

همسر ستاره این روزهای تیم استقلال با انتشار تصویری از خودش در یک باشگاه ورزشی از چهره کاملا طبیعی و بدون آرایش اش رونمایی کرده است.

بخوانید: عکس/ تبریک تولد متفاوت و طنزآمیز دیوید بکهام به همسرش ویکتوریا

لقبی که خواهر زن مهدی قائدی برایش انتخاب کرد

به گزارش وقت صبح، درخشش شب گذشته مهدی قائدی در بازی استقلال مقابل هوادار بازتاب گسترده ای در میان هواداران و اطرافیان نزدیک این مهاجم بوشهری داشته است.

این مهاجم تکنیکی با گلزنی و پاس گل های دیدنی اش در بازی دیشب باعث شد بیش از پیش در نزد طرفداران استقلال به ستاره محبوب آنها بدل شود.

البته عملکرد درخشان مهدی قائدی با واکنش های بسیاری هم همراه بوده است. حتی برخی از رسانه ها مدعی شده اند او این روزها محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازیکن باشگاه استقلال است.

در همین خصوص حالا این ستاره جوان با انتشار یک استوری جالب توجه در صفحه شخصی اش مخاطبین اش را غافلگیر کرده است.

مهدی قائدی با بازنشر استوری خواهر زن اش که او را به «ساحره آبی» تشبیه کرده از لقب جدیدش رونمایی کرده است.

البته نکته عجیب این استوری استفاده از کلمه ساحره است که اصولا برای زن جادوگر کاربرد دارد چرا که به مرد جادوگر ساحر گفته می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4v5q6j