پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/29 07:30
سعید صادقی|سعید صادقی مصدومیت
کد خبر: 9466

سعید صادقی عامل تحدید کننده پرسپولیس

بعد از شیخ دیاباته اکنون سعید صادقی نیز با مصدومیت مواجه شده و این در حالیست که نگرانی برای وضعیت آسیب دیدگی او، به بحث اصلی کادرفنی و پزشکی تبدیل شده بود.

سعید صادقی در تاریخ سال ۱۳۷۳ در ساری مازندران به دنیا آمد. سعید صادقی در تیم شهید متولی ساری و زیر نظر حمید نشاطی، فعالیت در فوتبال را شروع کرد. مربیان او به نامهای جعفر فلاح، عزیز تقی زاده و رضا تقوی می باشند که زمینه ی پیشرفت این بازیکن فوتبال را فراهم کرده اند.

سعید صادقی، سابقه ی فعالیت در تیمهای صنعت شهید متولی، پرسپولیس ساری و صنعت ساری را دارد. این بازیکن با عملکرد خوبش در بازیهای تیم صنعت ساری توانست سریعا به تیمهای بزرگ کشورمان راه یابد.

سعید صادقی در تیم صبای قم از سال ۲۰۱۲ بازی کرد و پس از انجام دو بازی با تیم نیروی زمینی قرارداد بست. او در تیم مس کرمان از سال ۲۰۱۵ عضو بوده و برای این تیم، ۳۱ بازی انجام داده است. او از سال ۲۰۱۶ با تیم خونه به خونه به مدت یکسال، قرارداد بست و ۲۹ بازی برای این تیم انجام داد اما هیچ گلی را به ثمر نرساند. بعد از آن به تیم پیکان تهران ملحق گردید و ۴ بازی برای این تیم انجام داد ولی موفق به گلزنی نشد. سعید صادقی، سابقه ی فعالیت در تیم های شهرخودرو و گل گهر سیرجان را دارد و هم اکنون در تیم گل گهر، عضو شده است.

سعید صادقی که بعنوان موثرترین بازیکن لیگ برتر، شناخته میشد؛ از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ در تیم شهرخودرو فعالیت کرد و برای این تیم، ۶۴ بازی انجام داد و توانست ۵ گل را به ثمر برساند. او در مقابل ذوب آهن دوبل کرد و نام تکنیکی ترین بازیکن لیگ برتر بیست و یکم فوتبال ایران را برای خود به ثبت رساند.

سعید صادقی با قراردادی یکساله در ۶ مهر ۱۳۹۹ به تیم گل گهر سیرجان پیوست و قرارداد خود را در ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ بمدت یک سال دیگر تمدید کرد. او برای این تیم، ۵۸ بازی انجام داد و موفق به زدن ۱۲ گل شد. با این که سعید صادقی به عنوان یک بازیکن شاخص و درجه یکی در گل گهر سیرجان محسوب نمیشد ولی این بازیکن در نقل و انتقالات، نظر چند تیم را به خود جلب کرد.

پیوستن سعید صادقی به پرسپولیس

سعید+صادقی

سعید صادقی به شاه ماهی نقل و انتقالات در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معروف شد و در نهایت با عقد قراردادی در ۴ تیر ۱۴۰۱ به تیم پرسپولیس پیوست.

سعید صادقی که بعنوان ستاره نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوسته بود، تلاش زیادی داشت تا خود را به کادرفنی جدید تیم ملی و کارلوس کی‌روش نیز تحمیل کند که این موضوع فشار بدنی زیادی را به این بازیکن وارد کرد.

کارلوس کی‌روش که در بدو حضورش در ایران، به دنبال گزینش بازیکنان داخلی برای حضور در اردوی تیم ملی بود، در دو بازه ۴۰ دقیقه و در تمرینات تیم ملی، عملکرد بازیکنان دعوت شده را مورد ارزیابی قرار داد. موضوعی که باعث شد تا بازیکنان فشار زیادی را برای نمایش توانایی خود و اجرای خواسته کادرفنی برای تداوم حضور در اردو پشت سر بگذارند.

این مساله اکنون باعث آسیب دیدگی سعید صادقی نیز شده است. هافبک سرخ‌ها که در بازی با نفت مسجدسلیمان با احساس درد از ترکیب تیمش خارج شده بود، با فشار مضاعفی که در اردوی تیم ملی متحمل شده، اکنون با آسیب کشیدگی همسترینگ مواجه شده است و در شرایطی که سعید صادقی به عنوان ستاره نقل و انتقالات به عضویت پرسپولیس در آمده بود و خیلی زود توانست جایگاه مناسبی در جمع سرخپوشان از آن خود کند، بعد از دعوت به اردوی تیم ملی و در شرایطی که از امیدواری زیادی برای جلب رضایت کارلوس کی‌روش برخوردار بود، اکنون با بدشانسی بزرگی مواجه شده است.

باید دید در فرصت کوتاه باقی مانده تا جام جهانی قطر، آیا قادر خواهد بود بار دیگر با نمایش موفق در ترکیب پرسپولیس نظر سرمربی پرتغالی را برای بازگشت به لیست تیم ملی جلب کند یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rrww2